
Підсумки вебсемінару «Цифрове читання. Особливості сприйняття інформаційних текстів»
05 червня 2025 року Кафедрою методики дошкільної та початкової освіти проведено шосту робочу зустріч учасників навчально-методичної школи-лабораторії «Уроки літературного читання в початковій школі: шляхи забезпечення якості в сучасних умовах» (у форматі ZOOM-конференції) за темою «Цифрове читання. Особливості сприйняття інформаційних текстів».
Захід відбувся в межах хабу «Якість освіти» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030».
Під час вебсемінару було розкрито такі питання:
- особливості читання молодших школярів з цифрових носіїв (з екрану);
- специфіка скролінг- та скрімінг-читання;
- ключові ідеї технологій формування в здобувачів освіти вмінь працювати з інформаційними текстами (у паперовому й цифровому форматі).
Учителям початкових класів також було надано:
- навчальні матеріали для формування в молодших школярів умінь працювати з інформаційними текстами;
- роз’яснення щодо виконання навчально-дослідницького завдання (проведення міні-дослідження щодо якості сприйняття тексту з екрану та з книги).
Було обговорено питання з підготовки проведення підсумкової конференції (вересень) та методичного посібника.
У заході взяло участь 57 вчителів початкових класів та вихователів груп подовженого дня, з них – 16 педагогів з м. Харкова.