Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації
(І півріччя 2025 року)

Підсумки вебсемінару «Цифрове читання. Особливості сприйняття інформаційних текстів»

05 червня 2025 року Кафедрою методики дошкільної та початкової освіти проведено шосту робочу зустріч учасників навчально-методичної школи-лабораторії «Уроки літературного читання в початковій школі: шляхи забезпечення якості в сучасних умовах» (у форматі ZOOM-конференції) за темою «Цифрове читання. Особливості сприйняття інформаційних текстів».

Захід відбувся в межах хабу «Якість освіти» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030».

Під час вебсемінару було розкрито такі питання:

  • особливості читання молодших школярів з цифрових носіїв (з екрану);
  • специфіка скролінг- та скрімінг-читання;
  • ключові ідеї технологій формування в здобувачів освіти вмінь працювати з інформаційними текстами (у паперовому й цифровому форматі).

Учителям початкових класів також було надано:

  • навчальні матеріали для формування в молодших школярів умінь працювати з інформаційними текстами;
  • роз’яснення щодо виконання навчально-дослідницького завдання (проведення міні-дослідження щодо якості сприйняття тексту з екрану та з книги).

Було обговорено питання з підготовки проведення підсумкової конференції (вересень) та методичного посібника.

У заході взяло участь 57 вчителів початкових класів та вихователів груп подовженого дня, з них – 16 педагогів з м. Харкова.