Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації
(І півріччя 2025 року)

Підсумки вебсемінару «Удосконалення навички читання в учнів/учениць початкових класів»

09 квітня 2025 року Кафедрою методики дошкільної та початкової освіти проведено третю робочу зустріч (у форматі ZOOM-конференції) за темою «Удосконалення навички читання в учнів/учениць початкових класів» відповідно до програми навчально-методичної школи-лабораторії «Уроки літературного читання в початковій школі: шляхи забезпечення якості в сучасних умовах».

Захід відбувся в межах хабу «Якісна освіта» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030».

Під час вебсемінару розкрито чинники, які гальмують формування навички читання в молодших школярів/школярок в реаліях сьогодення; оновлено й доповнено знання педагогів щодо методики формування навички читання, перевірки її сформованості; надано методичні рекомендації та практичні матеріали для розвитку поля зору, організації уваги та пам’яті сучасних дітей молодшого шкільного віку; оновлено методичний кейс учителів початкових класів вправами та завданнями, що оптимізують формування навички читання в сучасних учнів/учениць 1 – 4-х класів.

Учасники вебсемінару практично виконували вправи, що сприяють розвитку поля зору, брали участь в обговоренні можливостей використання запропонованих вправ на уроках в умовах дистанційного навчання.

Відповідно до програми навчально-методичної школи-лабораторії «Уроки літературного читання в початковій школі: шляхи забезпечення якості в сучасних умовах» учителі початкових класів продовжують виконувати міні-моніторингове дослідження, метою якого є вивчення особливостей сформованості в здобувачів початкової освіти навички читання, читацьких інтересів учнів/учениць, наявності вдома власних книжок для читання. Після проведення третьої робочої зустрічі учасникам Школи-лабораторії було запропоновано здійснити апробацію вправ з розвитку поля зору й організації уваги молодших щколярів/школярок.

У заході взяли участь 115 вчителів початкових класів та вихователів груп подовженого дня.

Учасникам надано індивідуальні консультації з питань удосконалення предметно-методичної та психологічної компетентностей учителя початкових класів.