
Підсумки вебсемінару «Роль англійської мови для розвитку особистості дитини дошкільного віку»
11 вересня 2025 року Центром виховання та розвитку особистості спільно з Центром методичної та аналітичної роботи, кафедрою методики дошкільної та початкової освіти проведено перший науково-методичний вебсемінар «Роль англійської мови для розвитку особистості дитини дошкільного віку» відповідно до програми воркшопу «Мовний старт: англійська мова для дошкільнят» для вихователів груп дітей старшого дошкільного віку закладів дошкільної освіти.
Захід відбувся в межах хабу «Якісна освіта» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030».
Під час вебсемінару представлено європейські стандарти та практики щодо вивчення англійської мови дошкільниками, розкрито особливості навчання дошкільників англійської мови в сучасних умовах, ознайомлено з досвідом роботи педагога-практика ЗДО щодо організації вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку, проведено експрес-опитування учасників воркшопу для визначення рівня володіння ними англійської мови.
Вихователям презентовано програму воркшопу, що містить навчально-методичні вебсемінари та тематичний спецкурс-мовний тренінг, зміст якого спрямовано на збагачення та відпрацювання лексики. Тренінги для зареєстрованих учасників будуть організовані в листопаді 2025 року.
Учасники вебсемінару ознайомилися з досвідом роботи Комунального закладу «Лозівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 4» Лозівської міської ради Харківської області «English Check-Up для вихователів» із питань взаємодії педагога з дитиною.
У заході взяли участь 197 вихователів ЗДО з Харківської області, з них 61 педагог із м. Харкова.
Учасникам надано індивідуальні консультації з питань організації вивчення англійської мови в закладі дошкільної освіти.