Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації
(І півріччя 2025 року)

Підсумки вебсемінару «Ключові слова та фрази. Діалогічна взаємодія з текстом» (відповідно до програми навчально-методичної школи-лабораторії «Уроки літературного читання в початковій школі: шляхи забезпечення якості в сучасних умовах»)

23 квітня 2025 року Кафедрою методики дошкільної та початкової освіти проведено четверту робочу зустріч (у форматі ZOOM-конференції) за темою «Ключові слова та фрази. Діалогічна взаємодія з текстом.» відповідно до програми навчально-методичної школи-лабораторії «Уроки літературного читання в початковій школі: шляхи забезпечення якості в сучасних умовах».

Захід відбувся в межах хабу «Якість освіти» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030».

Під час вебсемінару його учасникам надано методичні рекомендації та практичні матеріали щодо:

  • способів формування в учнів/учениць початкових класів умінь визначати й використовувати ключові слова та фрази, здійснювати діалогічну взаємодію з текстом;
  • технологій розвитку позитивного мислення дітей молодшого шкільного віку на уроках читання;
  • прийомів та навчально-ігрового забезпечення навчання читати дітей з ООП.

Учасники вебсемінару брали участь в інтерактивному спілкуванні, обговоренні можливостей використання запропонованих вправ на уроках в умовах дистанційного навчання.

Відповідно до програми навчально-методичної школи-лабораторії «Уроки літературного читання в початковій школі: шляхи забезпечення якості в сучасних умовах» учителі початкових класів продовжують виконувати міні-моніторингове дослідження, метою якого є вивчення особливостей сформованості в здобувачів початкової освіти вміння передбачати зміст художнього твору.

У заході взяли участь 57 вчителів початкових класів та вихователів груп подовженого дня.