Про цикл навчально-методичних вебінарів навчального предмета «Захист України. Інтегрований курс»
29 серпня 2024 року у КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» РОЗПОЧИНАЄТЬСЯ підготовка вчителів закладів освіти Харківської області до впровадження нової модельної навчальної програми інтегрованого курсу «Захист України». Для цього розроблено цикл навчально-методичних вебінарів за темою «Особливості викладання за новою модельною навчальною програмою “Захист України. Інтегрований курс”» у межах навчальної програми «Особливості викладання за новою модельною навчальною програмою інтегрованого курсу “Захист України”».
Термін реалізації: серпень 2024 р. – травень 2025 р.
Форма підвищення кваліфікації: дистанційна (синхронний режим)
Напрям змісту навчальної програми – підвищення кваліфікації, розвиток загальних та професійних компетентностей учителів навчального предмета «Захист України», необхідних для втілення державної політики у сфері загальної середньої освіти.
Цільова аудиторія – учителі навчального предмета «Захист України» в системі загальної середньої освіти.
По завершенню навчання педагоги набудуть такі компетентності:
-
спеціальні (фахові, предметні) (знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності, здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях);
-
предметно-методична (здатність добирати й використовувати сучасні та ефективні методики й технології навчання, виховання та розвитку учнів);
-
інноваційна (здатність використовувати інновації у професійній діяльності; застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності);
-
громадянська (здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку).
По закінченню навчання учасники навчально-методичних вебінарів отримають сертифікати (30год/1кредит).
Запрошуємо викладачів предмета «Захист України», які зареєструвалися на нашому сайті для навчання.