Про підсумки семінару-тренінгу за темою «Моделюємо урок. Взаємодія з учнями. Компетентнісний підхід до уроку географії. Оцінювання рівня сформованості предметних компетентностей з географії»
16.06.2023 для учасників педагогічної майстерні, учителів географії закладів загальної середньої освіти Харківської області фахівцями КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» було проведено семінар-тренінг за темою «Моделюємо урок. Взаємодія з учнями. Компетентнісний підхід до уроку географії. Оцінювання рівня сформованості предметних компетентностей з географії». Захід проводився відповідно до програми педагогічної майстерні «Географічна освіта НУШ. Планування освітньої діяльності на уроках географії у 6 класі на основі академічної свободи у виборі форм та методів навчання» в межах регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030» (у форматі Zoom-конференції).
У ході заходу було окреслено пріоритетні напрями для вчителів географії щодо формування ключових компетентностей при моделюванні сучасного уроку; ознайомлено вчителів із сучасними формами, педагогічними методиками та технологіями при навчанні шкільної географії; відпрацьовано навички організації освітнього процесу, технології перевірки й оцінювання; надано науково-методичну допомогу щодо нових навчально-методичних видань для вчителів та учнів та їх якісного застосування в освітньому процесі.
У заході взяли участь 90 осіб.
Пропонуємо ознайомитися з матеріалами заходу:
Презентація Грінченка О.І., старшого викладача кафедри соціально-гуманітарної освіти, та Саввіча О.М., методиста Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Моделюємо урок географії на основі компетентнісного підходу»: https://docs.google.com/presentation/d/1jSOwnDqJAF43ZK7sV6TKCzuUO7KeKXNt/edit?usp=drive_link&ouid=110943782422546316353&rtpof=true&sd=true
Презентація Грінченка О.І., старшого викладача кафедри соціально-гуманітарної освіти, та Саввіча О.М., методиста Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Використання нових форм роботи з учнями при навчанні шкільної географії»: https://docs.google.com/presentation/d/1EL02FF7OvxJASx187Ci8bwfHqc367laN/edit?usp=drive_link&ouid=110943782422546316353&rtpof=true&sd=true
Презентація Грінченка О.І., старшого викладача кафедри соціально-гуманітарної освіти, та Саввіча О.М., методиста Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Як побудувати урок за концепцією Нової української школи. Технології перевірки й оцінювання»: https://docs.google.com/presentation/d/1Hp_lg0hSf324RkEAgzm8RN8sRXcl-6ui/edit?usp=drive_link&ouid=110943782422546316353&rtpof=true&sd=true
Презентація Косарева М.В. керівника прєктів ПрАТ «Інститут передових технологій», за темою «Сучасне картографічне забезпечення при викладанні географії. Новий атлас з географії для учнів 6-х класів»: https://drive.google.com/file/d/1q2h1RJ-nEGrbi-AEb1lp8tQfHClQSbAI/view?usp=drive_link
Презентація Громи В.Д. співавтор модельної навчальної програми «Географія. 6-9 класи», співавтор підручника з географії, за темою «Як позбавити географію в НУШ від шаблонів і стереотипів: спроба критичного аналізу»: https://docs.google.com/presentation/d/1tUa_qdYxttvHIJ5VyYcAa6XmrqggrjYB/edit?usp=drive_link&ouid=110943782422546316353&rtpof=true&sd=true