Про підсумки п’ятої зустрічі педагогічної майстерні для вчителів хімії
15.11.2024 відбулася п’ята (заключна) зустріч педагогічної майстерні вчителів хімії «Дидактична трансформація хімічної освіти: інтегрований підхід до реалізації навчальної програми з хімії за принципами НУШ у 7 класах закладів загальної середньої освіти» за темою «Організація навчального процесу для опанування понять хімічних та фізичних явищ у темі “Моделюємо фізичні та хімічні явища”», у якій взяли участь 195 педагогічних працівників.
Під час зустрічі учасники обговорили питання продовження планування освітнього процесу в новому 2024/2025 навчальному році, організацію експериментальної діяльності учнів, зокрема в дистанційному форматі та питання підсумкового оцінювання за ІІ семестр навчального року.
Зустріч можна переглянути в записі: https://youtu.be/3i5D4O1gUp4
Під час зустрічі було надано 5 індивідуальних консультацій щодо таких актуальних питань:
1) Як формувати діагностувальну роботу для здійснення підсумкового оцінювання?
2) Як використовувати техніку формувального оцінювання «Павутинка»?
3) Як виставляти індекси НУШ?
4) Як проводити навчальні дослідження в дистанційному форматі?
5) Чи потрібно розробляти інструкції щодо безпеки життєдіяльності до навчальних досліджень?