
Про підсумки проведення майстер-класу за темою «Методичний кейс оцінювання результатів навчання учнів з навчального предмета «Математика»
26 березня 2025 року старшим викладачем кафедри методики дошкільної та початкової освіти Гезей О.М. проведено майстер-клас за темою «Методичний кейс оцінювання результатів навчання учнів з навчального предмета «Математика». Захід відбувся на запрошення КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» у межах навчання за програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти Кіровоградської області «Удосконалення предметно-методичної компетентності вчителя початкової школи».
Майстер-клас пройшов конструктивно. Гезей О.М. акцентувала увагу на питаннях вхідного діагностування навченості молодших школярів, діагностування залишкових знань учнів, використання цифрових застосунків для оцінювання рівня навчальних досягнень молодших школярів. Також слухачам було запропоновано методичний кейс вхідного діагностування навченості молодших школярів та проведено практичне заняття «Системний підхід у конструюванні та оцінюванні діагностувальних робіт з математики». Слухачі працювали в групах й аналізували запропоновану діагностувальну роботу за рівнями реалізації навчальної діяльності та характеристиками результатів навчання. Запропонована тема є актуальною для вчителів початкових класів, тому вони досить активно долучилися до практичної роботи, висловлювали власне бачення запропонованого завдання та ділилися досвідом роботи.
Майстер-клас пройшов у дружній, творчій атмосфері.
У заході взяли участь 28 осіб.