Про підсумки проведення адресного тематичного спецкурсу «Практичний інтенсив: використання цифрових сервісів» для педагогів Коротичанського ліцею Пісочинської селищної ради Харківського району та Пархомівського ліцею Краснокутської селищної ради Богодухівського району Харківської області
З 10 по 13 червня секцією інформаційних технологій в освіті КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» для 51 педагога було організовано навчання двох груп на адресному тематичному спецкурсі «Практичний інтенсив: використання цифрових сервісів». Навчання пройшли педагогічні працівники Комунального закладу «Коротичанський ліцей Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області» та Пархомівського ліцею Краснокутської селищної ради Богодухівського району Харківської області.
Мета проведення тематичного спецкурсу: надати педагогам конкретної адресної допомоги з підвищення рівня їхньої цифрової компетентності та підготувати вчителів до роботи в сучасних умовах організації освітнього процесу в дистанційній формі.
Відповідно до освітньої програми навчальні заняття спецкурсу проводилися в дистанційному форматі. Особливістю адресного тематичного спецкурсу була робота за інтерактивною методикою «перевернутий клас»: кожна тема подавалася у формі презентації з консультацією, а практична складова опрацьовувався під час онлайн-занять.
Усі викладачі, залучені до адресного тематичного спецкурсу, знайомили слухачів із сучасними цікавими багатофункціональними цифровими сервісами, використання яких в освітньому процесі дійсно сприяє підвищенню його якості. Так, Свєтлична О.С. розглянула сервіси для створення інтерактивних вправ, опитувань та анкетувань: Mentimeter, WordWall, Kahoot. Василенко Ю. М. ознайомила із сервісами для створення цифрових робочих аркушів Wizer та інструмент для оцінювання Formative. Нетеса І.І. відпрацювала практичні навички вчителів на платформі графічного дизайну Canva. Каплун С.В. презентувала сервіси для створення ментальних карт Bubbl.us та Coggle.it, інтерактивних плакатів Canvastera та робочих аркушів LiveWorkSheets.
Під час онлайн-занять усі викладачі Академії надавали детальний покроковий алгоритм використання кожного сервісу, розглянули їх особливості, основні налаштування та функціональні можливості застосування у навчальному процесі. Слухачі мали змогу ставити питання та практично апробувати зазначені вище сервіси.
Під час зворотного зв’язку зі слухачами було ними зазначено, що педагогічним працівникам зазначених вище закладів освіти адресна допомога щодо вдосконалення цифрової компетентності шляхом активного використання сучасних цифрових сервісів у власній освітній діяльності була надана в повному обсязі.