Про підсумки вебсемінару щодо вимірювання навчальних втрат і розривів у закладі освіти
23.04.2024 Центром моніторингу якості освіти проведено науково-практичний вебсемінар «Моніторинг освітнього процесу як інструмент вимірювання навчальних втрат у закладі освіти» (у форматі Zoom-конференції) для директорів (заступників директорів з навчально-виховної роботи) закладів загальної середньої освіти – учасників воркшопу «Вимірювання та шляхи подолання навчальних втрат і розривів у закладі освіти».
Захід відбувся у межах ХАБу «Якісна освіта» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030», регіонального освітнього проєкту «Моніторинг навчальних втрат і розривів у системі загальної середньої освіти Харківської області».
Під час вебсемінару актуалізовано поняття моніторингу освітнього процесу як інструмента вимірювання навчальних втрат і розривів у ЗЗСО; визначено актуальні напрями діагностування навчальних втрат і розривів у початковій, базовій та профільній школі.
У межах практичної роботи учасники заходу опрацювали алгоритми створення програми моніторингу освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти та виявлення навчальних розривів за результатами вимірювання рівня сформованості в учнів читацької, математичної компетентності та компетентностей у галузі природничих наук.
У вебсемінарі взяли участь 53 особи.