Про підсумки вебсемінару «Розробка різнорівневих завдань для вимірювання навчальних втрат і розривів у ЗЗСО»
Центром моніторингу якості освіти 24.10.2024 проведено науково-практичний вебсемінар «Розробка різнорівневих завдань для вимірювання навчальних втрат і розривів у ЗЗСО» для директорів/заступників директорів з навчально-виховної роботи відповідно до програми воркшопу «Вимірювання та шляхи подолання навчальних втрат і розривів у закладі освіти».
Захід відбувся в межах ХАБу «Якісна освіта» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030» та регіонального освітнього проєкту «Моніторинг навчальних втрат і розривів у системі загальної середньої освіти Харківської області».
Під час вебсемінару сформульовано вимоги до завдань для вимірювання навчальних втрат і розривів, охарактеризовано основні підходи до створення різнорівневих завдань та ознайомлено з прикладами їх використання.
У межах вебсемінару було проведено практичну роботу, що передбачала аналіз особливостей та структури компетентнісних завдань, а також створення тестових завдань різних когнітивних рівнів.
У заході взяли участь 46 осіб.
Учасникам надано індивідуальні консультації з питань організації моніторингових досліджень на рівні закладу освіти в сучасних умовах та використання результатів внутрішнього моніторингу для подолання навчальних втрат і розривів.