Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року) Канал зв’язку
для батьків першокласників

Про підсумки вебсемінару-практикуму для вчителів фізики

23 жовтня 2024 року КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» у форматі Zoom-конференції проведено вебсемінар-практикум «Формування ключових компетентностей учнів засобами розв’язування фізичних задач з теми “Взаємодія тіл.”» відповідно до програми педагогічної майстерні для вчителів фізики «Фізичні задачі як засіб формування ключових компетентностей учнів в умовах реформування сучасної шкільної фізичної освіти».

Захід проводився в межах ХАБів «Якісна освіта», «Професійний розвиток педагога» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030» з метою розвитку предметно-методичної компетентності та здатності до інноваційної діяльності вчителів фізики закладів загальної середньої освіти Харківської області.

Під час вебсемінару-практикуму вчителі фізики – учасники педагогічної майстерні разом із методисткою Центру методичної та аналітичної роботи Федченко С.Г. проаналізували особливості реалізації практичної складової шкільного курсу фізики в 7 класі Нової української школи.

Співавторка лінійки підручників «Фізика» 7-11 класи, учитель-методист Божинова Ф.Я. розглянула зміст теми «Імпульс, закон збереження імпульсу. Реактивний рух», що є новою в 7 класі курсу фізики Нової української школи за модельною навчальною програмою «Фізика. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Кремінський Б. Г., Гельфгат І. М., Божинова Ф. Я., Ненашев І. Ю., Кірюхіна О. О.).

Під час практичної складової заходу Майзеліс З.О., учитель фізики КЗ «Харківський ліцей № 161 “Імпульс” Харківської міської ради», доктор фізико-математичних наук, провів цікавий практикум із розв’язування фізичних задач з теми «Взаємодія тіл» щодо особливостей формування ключових компетентностей семикласників засобами розв’язування фізичних задач на застосування поняття імпульсу тіла, закону збереження імпульсу. Було також розглянуто можливості інтерактивних PhET симуляцій із зазначеної теми з метою спонукання школярів до навчальних досліджень і експериментування.

Федченко С.Г. представила практичні лайфхаки розв’язування обернених задач з теми «Взаємодія тіл».

Учителям фізики надано науково-методичну допомогу та практичні рекомендації щодо впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти в освітній процес з фізики.

Учасникам вебсемінару-практикуму надано 8 індивідуальних консультацій з питань організації оцінювання результатів навчання здобувачів освіти в 7 класі НУШ.

У заході взяли участь 34 учителя фізики закладів загальної середньої освіти Харківської області.