Про підсумки вебсемінару «Основні напрями моніторингових досліджень у 2024 році: мета та завдання»
17.01.2024 у межах ХАБу-2 «Якісна освіта» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030», відповідно до регіонального освітнього проєкту «Моніторинг навчальних втрат і розривів у системі загальної середньої освіти Харківської області» проведено організаційно-методичний вебсемінар за темою «Основні напрями моніторингових досліджень у 2024 році: мета та завдання» (на платформі Google Meet) для спеціалістів місцевих органів управління у сфері освіти, консультантів (директорів) центрів професійного розвитку педагогічних працівників, методистів (завідувачів) центрів освітніх технологій управлінь освіти адміністрацій районів м. Харкова, відповідальних за моніторинг у територіальних громадах (районах міста Харкова), керівників закладів загальної середньої освіти.
Під час вебсемінару охарактеризовано основні напрями регіональних моніторингових досліджень якості освіти у 2024 році, опрацьовано Порядок проведення регіональних моніторингових досліджень якості освіти у лютому-березні 2024 року та розкрито особливості проведення регіональних моніторингових досліджень розвитку ключових компетентностей учнів у базовій школі, готовності учнів 11 класів до вступних випробувань.
У заході взяли участь 102 особи.