Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року) Канал зв’язку
для батьків першокласників

Про надходження підручників

Станом на 26.02.2021 до Харківської області надійшло 13 найменувань посібників серії «Шкільна бібліотека» у кількості 63245 прим. та 9 найменувань посібників для педагогічних працівників серії «Нова українська школа» у кількості 21315 прим. Посібники розподіляються по закладах загальної середньої освіти згідно з попереднім замовленням.

 

Автор(и) Назва Клас Кількість, прим.
  1.                  Удовік С. Л. «Україна дивує!» 5-9 4865
  2.                  Морщавка Ю. О «Сучасна література рідного краю» 5-7 4865
  3.                  Качак Т. Б.,   Тебешевська О. С «Антологія. Фантастика й реальність у шкільному курсі літератури» 7 4865
  4.                  Богданець-Білоскаленко Н. І.,  Фідкевич О. Л «Антологія. Пригоди й подорожі в шкільному курсі літератури» 7 4865
  5.                  Івасюк О. М «Сучасна художня література» 7 4865
  6.                  Васильків І. Д.,

Паршин І.Л. та інші

«Перший український король» 7 4865
  7.                  Васильків І. Д., 

Паршин І. Л. та інші

«Правління князів: походи й реформи» 7 4865
  8.                  Секиринський Д. О. «Величні собори України епохи Середньовіччя» 7 4865
  9.                  Терещенко А. І. «Мистецтво в нашому житті: діалог традицій і новаторства» 7 4865
10.                Заморока А. М., Драгулян М. В. «Тварини лікують» 7 4865
11.                Бєлова Л. П.,
Корнієнко М. М.
«Математика навколо нас» класів закладів загальної середньої освіти. 5-9 4865
12.                Длугопольський О. В., Вірковська А. А «Економіка і я» 7 4865
13.                Криховець-Хом’як Л.Я., Сампара О. В. та інші «Основи споживчих знань. Обираємо культуру здорового споживання» 7 4865
14.                Скворцова С. О., Онопрієнко О. В. Нова українська школа: методика навчання математики у 3–4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів   3535
15.                Котик Т.М. Нова українська школа: теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи   2140
16.                Миронова С. П. Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах   1430
17.                Фідкевич О. Л., Богданець-Білоскаленко Н. І Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 3–4 класах закладів загальної середньої освіти   3535
18.                Старагіна І. П., Терещенко В. М., Панченков А. О. Нова українська школа: розвиток читацької компетентності в учнів початкової школи в системі інтегрованого навчання   2140
19.                Карпюк О. Д. Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 1–2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу   1430
20.                Карпюк О. Д. Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 3–4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу   1430
21.                Гільберг Т. Г., Тарнавська С. С.,
Хитра З. М.,
Павич Н. М
Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу  «Я досліджую світ» у 3–4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу   3535
22.                Масол Л. М. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 3–4 класах на засадах компетентнісного підходу   2140