Close
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації

Про надходження підручників

Станом на 26.02.2021 до Харківської області надійшло 13 найменувань посібників серії «Шкільна бібліотека» у кількості 63245 прим. та 9 найменувань посібників для педагогічних працівників серії «Нова українська школа» у кількості 21315 прим. Посібники розподіляються по закладах загальної середньої освіти згідно з попереднім замовленням.

 

Автор(и) Назва Клас Кількість, прим.
  1.                  Удовік С. Л. «Україна дивує!» 5-9 4865
  2.                  Морщавка Ю. О «Сучасна література рідного краю» 5-7 4865
  3.                  Качак Т. Б.,   Тебешевська О. С «Антологія. Фантастика й реальність у шкільному курсі літератури» 7 4865
  4.                  Богданець-Білоскаленко Н. І.,  Фідкевич О. Л «Антологія. Пригоди й подорожі в шкільному курсі літератури» 7 4865
  5.                  Івасюк О. М «Сучасна художня література» 7 4865
  6.                  Васильків І. Д.,

Паршин І.Л. та інші

«Перший український король» 7 4865
  7.                  Васильків І. Д., 

Паршин І. Л. та інші

«Правління князів: походи й реформи» 7 4865
  8.                  Секиринський Д. О. «Величні собори України епохи Середньовіччя» 7 4865
  9.                  Терещенко А. І. «Мистецтво в нашому житті: діалог традицій і новаторства» 7 4865
10.                Заморока А. М., Драгулян М. В. «Тварини лікують» 7 4865
11.                Бєлова Л. П.,
Корнієнко М. М.
«Математика навколо нас» класів закладів загальної середньої освіти. 5-9 4865
12.                Длугопольський О. В., Вірковська А. А «Економіка і я» 7 4865
13.                Криховець-Хом’як Л.Я., Сампара О. В. та інші «Основи споживчих знань. Обираємо культуру здорового споживання» 7 4865
14.                Скворцова С. О., Онопрієнко О. В. Нова українська школа: методика навчання математики у 3–4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів   3535
15.                Котик Т.М. Нова українська школа: теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи   2140
16.                Миронова С. П. Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах   1430
17.                Фідкевич О. Л., Богданець-Білоскаленко Н. І Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 3–4 класах закладів загальної середньої освіти   3535
18.                Старагіна І. П., Терещенко В. М., Панченков А. О. Нова українська школа: розвиток читацької компетентності в учнів початкової школи в системі інтегрованого навчання   2140
19.                Карпюк О. Д. Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 1–2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу   1430
20.                Карпюк О. Д. Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 3–4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу   1430
21.                Гільберг Т. Г., Тарнавська С. С.,
Хитра З. М.,
Павич Н. М
Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу  «Я досліджую світ» у 3–4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу   3535
22.                Масол Л. М. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 3–4 класах на засадах компетентнісного підходу   2140