Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року) Канал зв’язку
для батьків першокласників

Про електронний порадник для директора закладу дошкільної освіти

До нового 2021/2022 навчального року в межах державно-приватно-громадського партнерства Державна служба якості освіти України спільно з Асоціацією працівників дошкільної освіти та Цифровим видавництвом МЦФЕР розробили електронний порадник для директора закладу дошкільної освіти «Як створити та розбудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти».

Електронний порадник містить:

  • рекомендації щодо створення й розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
  • настанови з питань самооцінювання освітньої діяльності та управлінських процесів;
  • практичні кейси з життєдіяльності закладів дошкільної освіти.

Порадник доповнено корисними порадами та посиланнями, зразками документів тощо. Крім того, він щороку оновлюватиметься з огляду на нові досягнення у сфері забезпечення якості дошкільної освіти.

Основними перевагами електронного порадника є:

  • інтерактивний зміст ‒ перехід до тієї чи тієї частини порадника в один клік;
  • гіперпосилання на нормативні документи, посібники тощо;
  • відео та записи вебінарів;
  • додатки, які можна скачати та роздрукувати (пам’ятки, таблиці, анкети, чеклісти, документи, плакати тощо);
  • можливість скачати ту чи іншу статтю й адаптувати її зміст під потреби вашого закладу з урахуванням особливостей його діяльності. Так маєте змогу створити індивідуальний порадник для свого закладу, додавши до нього унікальні практики з того чи того напряму діяльності;
  • адаптованість під мобільну версію ‒ зручно читати зі смартфону.

Ознайомитись із посібником можна за посиланням:

https://ezavdnz.mcfr.ua/book?bid=38817&utm_source=sqe.gov.ua&utm_medium=refer&utm_campaign=e-poradnyk_dsyao&utm_term=news

Нагадаємо, що 02-03 вересня 2021 року відбудеться онлайн-марафон з питань розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти.