Проблемний стіл «Теоретична складова шкільного курсу хімії», у межах школи молодого фахівця вчителів хімії
19 червня 2018 року Центром методичної та аналітичної роботи спільно з Кафедрою методики природничо-математичної освіти у межах школи молодого фахівця для вчителів хімії проведено проблемний стіл «Теоретична складова шкільного курсу хімії».
Учасники школи молодого фахівця розглянули методичні особливості формування предметної компетентності учнів у процесі навчання хімії, актуалізували експериментально-методичні компетенції молодих учителів хімії щодо методики проведення хімічного експерименту, отримали практичну допомогу щодо вдосконалення хімічної термінології та її впровадження в умовах оновлення змісту сучасної природничої освіти.
У заході взяли участь 10 осіб.