Постійно діючий науково-практичний семінар щодо впровадження освітньої програми «Впевнений старт» та комплекту навчально-методичного забезпечення до неї
24-25 лютого 2020 року Центром громадянського виховання спільно з Інститутом психології імені Г.С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (на базі Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 142 Харківської міської ради Харківської області) проведено постійно діючий науково-практичний семінар за темою «Методичний супровід реалізації освітньої програми «Впевнений старт» та програмно-методичного комплексу до неї» для педагогів закладів дошкільної освіти, які виявили бажання впроваджувати освітню програму «Впевнений старт» та комплект навчально-методичного забезпечення до неї.
Семінар відбувся за участі: Рогозянського О.С., керівника проєкту «Впевнений старт», директора ТОВ «Українська академія дитинства»; Гавриш Н.В., головного наукового співробітника лабораторії дошкільної освіти та виховання Інституту проблем виховання НАПН України, доктора педагогічних наук, професора; Кіндрат І.Р., головного редактора онлайн-шкіл МСFR Освіта, кандидата педагогічних наук; Рагозіної В.В., провідного наукового співробітника лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України, кандидата педагогічних наук; Хартман О. Ю., старшого наукового співробітника лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, кандидата психологічних наук.
Під час заходу учасники ознайомилися зі стратегічними напрямами розвитку дошкільної освіти України щодо забезпечення її якості; ознайомилися з концепцією, змістом і методикою роботи за програмно-методичним комплексом «Впевнений старт: середній та старший дошкільний вік»; відпрацювали алгоритм організації життєдіяльності дітей середнього та старшого дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти за програмно-методичним комплексом «Впевнений старт» та отримали методичну допомогу з питань якісної організації освітнього процесу за програмою «Впевнений старт» та програмно-методичним комплексом до неї.
За результатами семінару 294 педагоги отримали сертифікат.