Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року)

Педагогічна майстерня «Географічна освіта НУШ. Планування освітньої діяльності на уроках географії у 6 класі на основі академічної свободи у виборі форм та методів навчання»

13.09.2023 фахівцями КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» у форматі Zoom-конференції було проведено методичну студію за темою «Створення якісного Інтернет-середовища для неперервної освіти вчителя географії. Формуємо географічний світогляд. Практичні роботи. Географічні дослідження. Позакласна робота» в межах педагогічної майстерні «Географічна освіта НУШ. Планування освітньої діяльності на уроках географії у 6 класі на основі академічної свободи у виборі форм та методів навчання» для учасників педагогічної майстерні, учителів географії закладів загальної середньої освіти Харківської області.

Методична студія проводилась з метою  вдосконалення та розширення предметно-методичної, прогностичної професійних компетентностей, компетентності педагогічного партнерства; надання науково-методичної й практичної допомоги вчителям географії щодо компетентнісного потенціалу географічної освіти, роботи з модельними навчальними програми з географії.

У ході заходу було окреслено пріоритетні напрями в роботі вчителя географії щодо методики проведення практичних робіт та досліджень, відпрацьовано технології проведення практичних робіт і досліджень в умовах дистанційного навчання, ознайомлено вчителів з методикою проведення досліджень з географії як засобом формування географічної компетентності та надано науково-методичну допомогу щодо нових навчально-методичних видань для вчителів та учнів та їх якісного застосування в освітньому процесі..

У заході взяли участь 90 осіб.

Пропонуємо ознайомитися з матеріалами заходу:

Презентація Грінченка О.І., старшого викладача кафедри соціально-гуманітарної освіти, та Саввіча О.М., методиста Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Формуємо географічний світогляд. Методика проведення практичних робіт та досліджень на уроках географії»: https://docs.google.com/presentation/d/1-amcJzy6PM2BUUf3eb-g3uL943TviRro/edit?usp=sharing&ouid=110943782422546316353&rtpof=true&sd=true

Презентація Грінченка О.І., старшого викладача кафедри соціально-гуманітарної освіти, та Саввіча О.М., методиста Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Технології проведення практичних робіт і досліджень в умовах дистанційного навчання»: https://docs.google.com/presentation/d/1uNgnvvAFvPWo9GYCdEuz6lRTvmU_1AFL/edit?usp=sharing&ouid=110943782422546316353&rtpof=true&sd=true

Презентація Думанської Г.В., авторки навчально-методичних посібників, видавництво «Аксіома», за темою «Реалізація компетентнісного та діяльнісного підходу навчального посібника «Практикум для 6-го класу»: https://docs.google.com/presentation/d/1w_2LjGRw_XBnsUIk4gD9MKAThPN_0MNI/edit?usp=sharing&ouid=110943782422546316353&rtpof=true&sd=true

Презентація Лепетюк В.Б. редактору атласу з географії ДНВП «Картографія», за темою «Сучасне картографічне забезпечення при викладанні географії. Новий атлас з географії для учнів 6-х класів»: https://drive.google.com/file/d/1F5GABlX7l95vT3yF8scDhlxuiMJfQWj1/view?usp=sharing

Презентація Вовка В.Ф. заслуженого учителя географії Новомерчицького ліцею Валківської міської ради Богодухівського району Харківської області, за темою «Дослідження з географії як засіб формування географічної компетентності»: https://docs.google.com/presentation/d/1OuyBbfJG-7apoIhS99Q9c7DAu55TxmyU/edit?usp=sharing&ouid=110943782422546316353&rtpof=true&sd=true