ОСВІТНІ ПРОГРАМИ ТЕМАТИЧНИХ СПЕЦКУРСІВ на 2024 рік
КЕРІВНИКИ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ
ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА
БЕЗПЕЧНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
-
Безпечна поведінка в цифровому середовищі: комунікація з батьками та учнями в умовах дистанційного навчання
-
Домедична допомога в системі роботи педагога в умовах воєнного стану
-
Профілактика дитячого травматизму: організаційно-методичні кейси вчителя
ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА
-
Кризова психологічна самодопомога в умовах війни: виявлення власного ресурсу
-
Психоемоційні ресурси вчителя під час війни: педагогічний аспект
ІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА
-
Діти з особливими освітніми потребами:
підтримка в освітньому процесі ЗЗСО -
Інклюзивна освіта: перші кроки по роботі з «особливою дитиною
-
Цінності виховного простору НУШ в умовах інклюзивного навчання
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
МОЛОДІЖНІ СУБКУЛЬТУРИ
ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ
ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА
-
Педагогіка партнерства та академічна доброчесність: взаємозв’язок в НУШ
-
Педагогіка партнерства як платформа запобігання/протидії булінгу
М’ЯКІ НАВИЧКИ, КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ, МЕДІАОСВІТА
-
Soft Skills – аспекти формування конкурентоспроможної особистості
-
Медіаосвіта як технологія виховання в Новій українській школі
УРОК. СУЧАСНІ МЕТОДИКИ
МОВНА ГРАМОТНІСТЬ ПЕДАГОГА
ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
-
Інтеграція цифрових технологій в освітнє середовище закладу дошкільної освіти
-
Психолого-педагогічна підтримка дошкільника в кризових умовах
-
Шляхи залучення дітей раннього та дошкільного віку до проведення часу з книгою
ПОВНА ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА
ПОЧАТКОВА ОСВІТА
АСИСТЕНТИ ВЧИТЕЛЯ ЗЗСО
БІБЛІОТЕКАРІ
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
-
Організація формувального оцінювання у навчанні природничо-математичних дисциплін в 5 класі НУШ
-
Особливості організації освітнього процесу з географії у 6 класі за модельними програмами НУШ
-
Розв’язування географічних задач: методичні прийоми і технології
ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
-
«Актуальні питання викладання інтегрованого курсу «Мистецтво»: в умовах воєнного стану та відбудови»
-
НУШ: інтеграція предметів образотворче мистецтво та трудове навчання
ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
-
Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів
з фізичної культури -
Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури
-
Нові акценти в роботі вчителя предмета «Захист України» в умовах воєнного стану
ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА