
ОСВІТНІ ПРОГРАМИ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ – І півріччя 2025 р.
КЕРІВНИКИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
-
Діяльність ЦПРПП: відповідь на виклики сьогодення (керівники та педагогічні працівники центрів професійного розвитку педагогічних працівників)
-
Основи управління закладом загальної середньої освіти: професійний старт керівника (новопризначені керівники закладів загальної середньої освіти)
-
Організація освітнього процесу: ідемо шляхом змін (заступники директорів ЗЗСО з навчально-виховної роботи)
-
Створюємо сучасний виховний простір закладу освіти (заступники директорів ЗЗСО з виховної роботи)
-
Управління змінами в умовах ЗЗСО у контексті освітніх реформ
-
Як опанувати управлінську практику заступника директора з НВР
ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
-
Цінності сучасної дошкільної освіти: реалізація в умовах різновікової групи
-
Дошкільна освіта ХХІ століття: стратегії відновлення (вихователі-методисти закладів дошкільної освіти)
-
Вихователь групи раннього віку ЗДО: професіоналізм, стійкість, навчання впродовж життя
-
Музичний керівник закладу дошкільної освіти: професіоналізм, стійкість, навчання впродовж життя (музичні керівники закладів дошкільної освіти)
-
Заклад дошкільної освіти – простір розвитку, безпеки та підтримки
-
Інструктор з фізичної культури закладів дошкільної освіти: особливості трудових функцій
ПОВНА ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА
Для вчителів початкових класів та вихователів ГПД
-
Освітні втрати в початковій школі: практичні кроки для їх подолання
-
Реалізація фізкультурної освітньої галузі Державного стандарту початкової освіти в сучасних умовах
-
Діагностика та механізми подолання втрат з початкового курсу математики
-
Навчання інформатики у початкових класах: практичний курс для вчителів
-
Інклюзивна освіта. Складові ефективної взаємодії (асистенти вчителя інклюзивного класу початкової школи)
-
Технології та інструменти для роботи вчителя початкових класів
-
4 К в початковій освіті
Для вчителів/викладачів базової середньої освіти / професійної (професійно-технічної) освіти / фахової передвищої освіти, які викладають такі предмети:
УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА
-
Цифрова трансформація освітньої діяльності вчителя української мови та літератури
-
Освітні ноу-хау в роботі сучасного вчителя української мови та літератури
-
Підтримка учнів з ООП і подолання освітніх втрат: практичний кейс для вчителів української мови та літератури
-
Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної): секрети цікавого викладання
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
-
Освітні ноу-хау в роботі сучасного вчителя зарубіжної літератури
-
Цифрова трансформація освітньої діяльності вчителя зарубіжної літератури
ІНОЗЕМНА МОВА
-
Психологічна підтримка і подолання освітніх втрат: практичний кейс для вчителів англійської мови
-
Підтримка учнів з ООП і подолання освітніх втрат: практичний кейс для вчителів англійської мови
МАТЕМАТИКА
ІНФОРМАТИКА
ХІМІЯ / БІОЛОГІЯ / ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ ПРИРОДНИЧОЇ ГАЛУЗІ
-
Інтегровані природничі курси в 5-6 класах: методи, ідеї, практика
-
Освітні стратегії викладання хімії: інтеграція, дослідження, розвиток
-
Методичні стратегії ефективного навчання біології та екології
-
Стратегії викладання хімії: інтеграція, дослідження, розвиток
ФІЗИКА / АСТРОНОМІЯ
-
Фізика та астрономія: цифрові рішення для ефективного навчання
-
Сучасні виклики в навчанні фізики: технології, ресурси, методики
ІСТОРІЯ / ПРАВОЗНАВСТВО / ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА
-
Концептуальне оновлення історичної освіти і державні стандарти
-
Концептуальне оновлення історичної та географічної освіти і державні стандарти
-
Концептуальне оновлення історичної освіти і державні стандарти
ГЕОГРАФІЯ / ЕКОНОМІКА / ХАРКІВЩИНОЗНАВСТВО / ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ
-
Концептуальне оновлення географічної освіти і державні стандарти
-
Концептуальне оновлення історичної та географічної освіти і державні стандарти
-
Концептуальне оновлення географічної та економічної освіти і державні стандарти
-
Підприємництво і фінансова грамотність: навчання для життя
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
-
Трансформація освітнього процесу з навчальних предметів “Фізична культура» “і “Захист України”
-
«Трансформація освітнього процесу з навчального предмета
“Захист України”»
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
-
Учитель фізичної культури: оновлення професійних компетентностей
-
Трансформація освітнього процесу з навчальних предметів “Фізична культура» “і “Захист України”
-
Реалізація фізкультурної освітньої галузі Державного стандарту початкової освіти в сучасних умовах
МИСТЕЦТВО
ТЕХНОЛОГІЇ
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я / ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ
ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА
-
Керівник гуртка: нові горизонти професійного зростання (художньо-естетичний напрям)
-
Керівник гуртка: нові горизонти професійного зростання (науково-технічний та дослідно-експериментальний напрям)
-
Керівник гуртка: нові горизонти професійного зростання (туристсько-краєзнавчого та фізкультурно-оздоровчого напрямів)
ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
асистент учителя ЗЗСО / асистент вихователя ЗДО
-
Супровід з турботою: командна робота асистента вчителя та педагогів (асистенти вчителів закладів загальної середньої освіти)
-
Інклюзивна освіта. Складові ефективної взаємодії (асистенти вчителя інклюзивного класу початкової школи)
-
Інклюзивна освіта. Складові ефективної взаємодії (асистенти вихователів закладів дошкільної освіти)
-
Асистенти вчителя інклюзивного класу початкової школи
практичні психологи
-
Психологічні суперсили: інноваційні методи та техніки (практичні психологи ЗЗСО)
-
Психологічні суперсили: інноваційні методи та техніки (практичні психологи закладів дошкільної освіти)
педагог-організатор / логопеди / соціальні педагоги
-
Школа партнерства: роль педагога-організатора у зміцненні взаємодії (педагоги-організатори)
-
Логопед у фокусі змін: нові підходи до корекційного навчання
-
Школа партнерства: роль соціального педагога у зміцненні взаємодії (соціальні педагоги)
шкільні бібліотекарі
вихователі санаторних шкіл та закладів спеціалізованої освіти
-
Партнерство на благо дитини: вихователь як агент взаємодії (вихователі санаторних шкіл та закладів спеціалізованої освіти)
-
Партнерство на благо дитини: вихователь як агент взаємодії (вихователі спеціальних закладів освіти)
КЕРІВНИКИ ТА ФАХІВЦІ ІРЦ
-
Майстерність і відповідальність фахівця ІРЦ