Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року) Канал зв’язку
для батьків першокласників

ОСВІТНІ ПРОГРАМИ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ на І півріччя 2024 року

КЕРІВНИКИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

  1. Пріоритетні вектори діяльності керівника ЗЗСО в сучасних умовах

  2. Діяльність керівників (директорів та заступників директорів) з розвитку сучасного закладу позашкільної освіти в умовах суспільних змін та викликів

  3. Сучасні виклики в управлінській діяльності заступника директора з НВР

  4. Долаємо виховні втрати разом (Заступники директорів ВР)

  5. Професійний стандарт керівника (директора) закладу дошкільної освіти: шляхи імплементації в сучасних умовах

  6. Особливості роботи вихователя-методиста в сучасних умовах

  7. Стратегічні напрями діяльності ЦПРПП в умовах реформування

ДОШКІЛЬНА ОСВІТА

  1. Шляхи реалізації цінностей дошкільної освіти: трудові функції вихователя

  2. Освітній процес у закладах дошкільної освіти в сучасних умовах

  3. Особливості роботи музичного керівника в умовах упровадження Державного стандарту дошкільної освіти

  4. Особливості роботи вихователя різновікової групи ЗДО з упровадження Державного стандарту дошкільної освіти в сучасних умовах

  5. Особливості роботи вихователя групи раннього віку з упровадження Державного стандарту дошкільної освіти в сучасних умовах

  6. Оновлення психолого-педагогічних знань з дошкільної освіти

 

ПОВНА ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА

для вчителів початкових класів та вихователів ГПД

  1. Освітні технології в початковій школі: дистанційне та змішане навчання

  2. Освітні технології в роботі вчителя початкових класів та вихователів ГПД у сучасних умовах

  3. Освітні втрати в початковій школі: практичні кроки для їх подолання

  4. Професійні компетентності вчителя початкових класів для подолання навчальних втрат з математики

  5. Виховний аспект в освітньому процесі сучасної початкової школи: подолання викликів

  6. Професійний стандарт учителя: загальні та професійні компетентності вчителя початкових класів Нової української школи

  7. Компетентнісно зорієнтоване навчання в початковій школі

  8. Освітні тренди в роботі вчителя початкових класів

  9. Педагогіка гри у роботі вчителя початкових класів

для вчителів / викладачів базової середньої освіти / професійної (професійно-технічної) освіти / фахової передвищої освіти, які викладають такі предмети:

УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА

  1. Технології дистанційного навчання української мови і літератури

  2. Професійна компетентність вчителя як основа для формування в учнів ключових та предметних компетентностей на уроках української мови та літератури

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

  1. Складові професійної компетентності вчителів зарубіжної літератури в контексті Професійного стандарту вчителя ЗЗСО

  2. Реалізація ідей НУШ у курсі зарубіжної літератури. 7-9 класи

ІНОЗЕМНА МОВА

  1. Формування в учнів ключових та предметних компетентностей на уроках англійської мови.

  2. Урок англійської мови в Новій українській школі: адаптація до умов дистанційного навчання.

  3. Якісне дистанційне навчання німецької мови.

  4. Ефективно навчаємо французької мови в дистанційному та змішаному форматі.

  5. Особливості організації дистанційного навчання англійської мови

МАТЕМАТИКА

  1. Сучасні технології навчання математики в контексті реалізації вимог Державного стандарту базової середньої освіти.

  2. Особливості навчання інформатики та математики в умовах воєнного стану

ІНФОРМАТИКА

  1. Оновлення шкільної інформатики: сучасні технології та методики.

ХІМІЯ / БІОЛОГІЯ / ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ ПРИРОДНИЧОЇ ГАЛУЗІ

  1. Стратегії продуктивного навчання біології та хімії.

  2. Професійний розвиток вчителя біології: теорія та практика.

  3. Особливості активного навчання хімії: теорія і практика.

  4. Методичні секрети ефективного навчання біології та екології.

ФІЗИКА / АСТРОНОМІЯ

  1. Стратегії активного навчання фізики в сучасних умовах.

  2. Організація ефективного навчання фізики та астрономії в умовах викликів сьогодення.

ІСТОРІЯ / ПРАВОЗНАВСТВО / ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

Формування й розвиток в учнів ключових компетентностей з історії відповідно до ДСБО

Трудові функції вчителя історії відповідно до Професійного стандарту вчителя ЗЗСО

Розвиток загальних та професійних компетентностей учителя (викладача) історії та правознавства відповідно до професійного стандарту вчителя ЗЗСО

Особливості викладання інтегрованого курсу «Громадянська освіта». 10 клас

Диджиталізація освітнього процесу з правознавства

ГЕОГРАФІЯ / ЕКОНОМІКА / ХАРКІВЩИНОЗНАВСТВО / ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ

Формування й розвиток в учнів ключових компетентностей з географії відповідно до ДСБО

Сучасні технології навчання географії в контексті реалізації вимог Державного стандарту базової середньої освіти

Моделювання освітньої діяльності з географії, економіки та фінансової грамотності у Новій українській школі

Особливості викладання інтегрованого курсу «Харківщинознавство». 8-9 класи»

ЗАХИСТ УКРАЇНИ

Професійна діяльність вчителя предмета «Захист України» (ОМЗ) в умовах воєнного стану

Професійна діяльність вчителя предмета «Захист України» в умовах воєнного стану

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

ДСБСО: Формування ключових та предметних компетентностей здобувачів освіти засобами освітньої галузі «Фізична культура»

НУШ: проєктування та здійснення освітнього процесу з фізичної культури у 7-9 класах

Подолання освітніх втрат з фізичної культури: стратегії та інструменти

Навчання здобувачів освіти фізичної культури відповідно до Державного стандарту початкової освіти

Перспективи професійного розвитку інструктора з фізичної культури: особливості роботи в умовах реалізації Базового компоненту дошкільної освіти

МИСТЕЦТВО

НУШ: проєктування та здійснення освітнього процесу з мистецтва у 7-9 класах

ДСБСО: формування ключових та предметних компетентностей здобувачів освіти засобами мистецької освітньої галузі

Подолання освітніх втрат з музичного мистецтва: стратегії та інструменти

Подолання освітніх втрат з образотворчого мистецтва: стратегії та інструменти

ДСБСО: формування ключових та предметних компетентностей здобувачів освіти засобами мистецької освітньої галузі

ТЕХНОЛОГІЇ

НУШ: проєктування та здійснення освітнього процесу з технологій у 7-9 класах

Трудові функції та компетентності вчителя трудового навчання та технологій у контексті професійного стандарту

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

Сучасні освітні технології у викладанні предмету «Основи здоров’я»

ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА

Технології дистанційного навчання в діяльності керівника гуртка художньо-естетичного напряму

Професійний розвиток керівників гуртків науково-технічного та дослідно-експериментального напрямів в контексті сучасних викликів

Професійний розвиток керівника гуртка художньо-естетичного напряму в контексті сучасних викликів

Оновлення професійних знань і навичок керівника гуртків військово-патріотичного та фізкультурно-спортивного напрямів

ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

Бібліотека НУШ: від компетентного бібліотекаря до якісної діяльності шкільного бібліотечно-інформаційного центру

Професійна діяльність педагога-організатора ЗЗСО в умовах НУШ

Професійна діяльність асистента вчителя в умовах НУШ

Актуальні питання роботи логопедів закладів освіти в реаліях сьогодення

Перспективи професійного розвитку практичного психолога: особливості роботи в умовах реалізації Базового компоненту дошкільної освіти

Перспективи професійного розвитку практичного психолога НУШ: особливості роботи в умовах сьогодення

Актуальні питання роботи вихователя санаторних шкіл та закладів спеціалізованої освіти

Актуальні питання роботи вихователя спеціальних закладів освіти

Перспективи професійного розвитку соціального педагога:

особливості роботи в НУШ

Професійна діяльність вихователя пансіону спеціальних закладів освіти в реаліях сьогодення

Інтегровані курси:

  1. Використання інструментів міжнародних досліджень якості освіти PISA, ДоСЕН і загальнодержавних зовнішніх моніторингових досліджень для вимірювання та компенсації втрат і розривів у формуванні читацької грамотності учнів

  2. Особливості навчання інформатики та математики в умовах воєнного стану.

  3. Особливості навчання інформатики та математики в умовах воєнного стану.

  4. НУШ: проєктування та здійснення освітнього процесу з інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» у 7-9 класах