Онлайн семінар-практикум «Оцінка мовленнєвого розвитку: командна взаємодія при визначенні освітніх потреб» у межах Школи вчителя-логопеда ІРЦ «Професійна компетентність вчителя-логопеда у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами»
20 квітня 2021 року в межах другого заняття Школи вчителя-логопеда інклюзивно-ресурсного центру «Професійна компетентність вчителя-логопеда у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами» було проведено онлайн семінар-практикум для вчителів-логопедів інклюзивно-ресурсних центрів «Оцінка мовленнєвого розвитку: командна взаємодія при визначенні освітніх потреб».
Під час онлайн семінару-практикуму учасники розглянули алгоритм проведення діагностики мовленнєвих порушень; поглибили знання щодо методів комплексної оцінки та їх застосування при визначенні освітніх потреб; ознайомилися з досвідом вчителів-логопедів щодо оптимізації процесу оцінки мовленнєвого розвитку дитини за рахунок командної взаємодії фахівців.
Учасникам онлайн семінар-практикуму надані практичні поради щодо співпраці та взаємодії фахівців при визначенні мовленнєвої компетенції дитини з порушеннями психофізичного розвитку.
У заході взяли участь 46 вчителів-логопедів інклюзивно-ресурсних центрів.