
Нове видання
Компетентнісно орієнтований підхід до оцінювання результатів навчання учнів: приклади завдань регіональних моніторингових досліджень [Електронне видання] / І.В. Капустін, Т.М. Голтяй, С.С. Євтушенко, О.О. Мілаш; за заг. ред. Л.Д. Покроєвої. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2025. – 254 с.
Видання містить приклади завдань міжнародних досліджень PIRLS, TIMSS, PISA з читання, математики та предметів природничої освітньої галузі, які пропонувалися під час регіональних моніторингових досліджень якості освіти у 2018–2025 роках і можуть бути використані в освітньому процесі в початковій та базовій школі для розвитку відповідних компетентностей учнів, а також для оцінювання та моніторингу на засадах компетентнісного підходу.
Матеріали рекомендовано керівникам закладів загальної середньої освіти та їх заступникам, учителям початкових класів, української мови й літератури, математики, біології, географії, фізики, хімії.