Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року)

Науково-методичний вебсемінар «Основні підходи до аналізу результатів моніторингу якості освіти»

18 жовтня 2022 року відкрито доступ до матеріалів вебсемінару за темою «Основні підходи до аналізу результатів моніторингу якості освіти» відповідно до програми Школи моніторингу якості освіти «Практичні аспекти моніторингової діяльності на місцевому рівні та в закладах освіти». Захід проводиться в асинхронному форматі в межах ХАБів «Якісна освіта», «Професійний розвиток» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030», відповідно до регіонального освітнього проєкту «Моніторинг у сфері загальної середньої освіти в умовах розбудови сучасної української школи», затвердженого наказом Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 22.02.2021 № 24 «Про затвердження рішень колегії Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 28.12.2020».

Зміст матеріалів науково-методичного вебсемінару спрямовано на розвиток професійної компетентності педагогічних працівників щодо аналізу ефективності організації освітньої і управлінської діяльності, використання сучасних методик аналізу стану функціонування та розвитку закладу освіти.

Науково-методичний вебсемінар в асинхронному форматі передбачає:

  • ознайомлення зі змістом кейсу матеріалів;
  • виконання завдання за підсумками ознайомлення матеріалів;
  • заповнення форми зворотного зв’язку.

Матеріали будуть доступні до 17 листопада 2022 року.

Запрошуємо взяти участь спеціалістів МОУО, директорів (консультантів) ЦПРПП, керівників закладів дошкільної та загальної середньої освіти, які попередньо зареєструвалися, та всіх бажаючих.

Зміст кейсу:

  1. Презентації (Капустін І.В., завідувач Центру моніторингу якості освіти):
  • «Основні підходи до здійснення аналітичної діяльності в територіальній громаді, закладі освіти»: https://cutt.ly/CBogb7s
  • «Методи аналізу даних та їх використання в педагогічній діяльності»: https://cutt.ly/IBogSCA
  • «Ризико-орієнтований підхід: сутність та приклади його використання»: https://cutt.ly/LBog6th
  1. Рекомендації щодо опрацювання матеріалів науково-методичного семінару: https://cutt.ly/kBopx1t
  2. Завдання за підсумками ознайомлення з кейсом матеріалів: https://cutt.ly/QBoiXqV
  3. Форма для завантаження результатів виконання завдання за підсумками ознайомлення з кейсом матеріалів https://forms.gle/cnXVMe13stH1dihe6
  4. Форма зворотного зв’язку: https://forms.gle/KaxJyAvNtkr3opMC6

Орієнтовний час роботи з матеріалами: 4 академічні години.

За наявності запитань звертайтеся на електронну адресу: center_monitor@ukr.net