Методичні рекомендації «Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи»
Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти» відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 31.05.2023 № 1/7735-23 «Про інформування» повідомляє, що лабораторією психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України підготовлено методичні рекомендації «Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи».
У методичних рекомендаціях представлено комплекс діагностичних завдань «Чарівні перетворення» для оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи.
Запропоновані діагностичні завдання можуть бути використані практичними психологами, соціальними педагогами, вихователями закладів дошкільної освіти, учителями початкових класів закладів загальної середньої освіти.
Ознайомитися з методичними рекомендаціями «Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи» можна за посиланням: https://lib.iitta.gov.ua/735298/