Методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку
Міністерством освіти і науки України та Інститутом спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України за підтримки Представництва ЮНІСЕФ в Україні розроблено методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку.
У зазначених методичних рекомендаціях запропоновано інструменти оцінки розвитку всіх сфер дитини раннього віку; подано перелік можливих особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами та наявних у них освітніх труднощів, які можуть бути їм притаманні; наведено методичний інструментарій вимірювання ступеня їх прояву і стратегії подальшої підтримки тощо.
Матеріали будуть корисні керівникам і педагогічним працівникам інклюзивно-ресурсних центрів, закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти, та батьків дітей раннього та дошкільного віку.
Радимо ознайомитися та використовувати у своїй діяльності та просвітницькій роботі за батьками дітей раннього та дошкільного віку.
Ознайомитися з матеріалами можна за посиланнями:
- лист МОН України від 08.06.2022 № 4/1196-22 «Про методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку»: https://cutt.ly/SJ3a6o0
- методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку: https://cutt.ly/rJ3sfWk