Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року)

Методичний меседж «Елементи розвитку критичного мислення на уроках економічних дисциплін»

29 серпня 2022 року відкрито доступ до матеріалів методичного меседжу «Елементи розвитку критичного мислення на уроках економічних дисциплін».

Зміст заходу спрямований на розвиток предметно-методичної компетентності керівників ТМО та вчителів економічних дисциплін щодо розвитку критичного мислення учнівства. Також педагогам пропонуються ідеї, поради та методичні матеріали (техніки, прийоми, вправи, завдання), які допоможуть розвивати критичне мислення здобувачів освіти на уроках економічних дисциплін. Методичний меседж спрямований на розвиток таких професійних компетентностей педагога: предметно-методична, інноваційна, педагогічного партнерства, проєктувальна, організаційна, здатність до навчання упродовж життя.

Захід проводиться в асинхронному форматі. Матеріали будуть доступні до 29 вересня 2022 року. Запрошуємо вчителів економічних дисциплін закладів загальної середньої освіти та всіх бажаючих педагогічних працівників.

 

Зміст кейсу:

  1. Презентація Носик Н.Д., методистки Центру методичної та аналітичної роботи, та Китиченка С.О., старшого викладача кафедри соціально-гуманітарної освіти, за темою «Елементи розвитку критичного мислення на уроках економічних дисциплін»: https://docs.google.com/presentation/d/1-Fwk_kJoGQ9oUN9tbSALxso0oCkAKuuL/edit?usp=sharing&ouid=108003664197007596023&rtpof=true&sd=true
  2. Перелік літератури й джерел для самостійного опрацювання: https://docs.google.com/document/d/1x6ezYxPRjDlXEGBFBC_0PnSl2S9-VV5a/edit?usp=sharing&ouid=108003664197007596023&rtpof=true&sd=true
  3. Рекомендації щодо опрацювання матеріалів кейсу: https://docs.google.com/document/d/1aFE-MmgBgqVlB6f9rJR9fWfXI9gmlD7n/edit?usp=sharing&ouid=108003664197007596023&rtpof=true&sd=true
  4. Форма зворотного зв’язку: https://forms.gle/GZMzxA2YnrLWZ8XH7.

Орієнтовний час роботи з матеріалами – 3 години.