Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року)

Матеріали ресурсної зустрічі «Результативність складання НМТ-2024 з географії: статистика, аналіз типових помилок і шляхи їх усунення»

14.11.2024 фахівцями Центру методичної та аналітичної роботи спільно з кафедрою соціально-гуманітарної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» було проведено ресурсну зустріч за темою «Результативність складання національного мультипредметного тесту з географії: статистика, аналіз типових помилок і шляхи їх усунення» для керівників ТМО учителів географії ТГ Харківської області.

Захід проводився з метою вдосконалення предметно-методичної та прогностичної компетентностей керівників ТМО учителів географії щодо створення системи якісної підготовки до НМТ у 2024/2025 навчальному році в умовах сучасних освітніх викликів.

У ході заходу було проаналізовано результати НМТ-2024 з географії, визначено типові помилки, яких припускалися учні під час виконання завдань НМТ-2024, окреслено шляхи якісної підготовки здобувачів освіти до НМТ-2025 з географії в дистанційному (змішаному) форматах в умовах сучасних освітніх викликів, педагогам надано методичну й практичну допомогу щодо вибору дієвих методів і прийомів педагогічної взаємодії для якісної системної підготовки здобувачів освіти до НМТ-2025 з географії.

У заході взяли участь 55 осіб.

Наприкінці заходу було проведено 5 індивідуальних консультацій з питань проведення моніторингу навчальних досягнень учнів протягом року в процесі підготовки до НМТ та подолання освітніх втрат з географії.

Пропонуємо ознайомитися з матеріалами заходу:

Презентація Грінченка О.І., старшого викладача кафедри соціально-гуманітарної освіти, за темою «Підсумки НМТ з географії 2024: аналіз типових помилок та шляхи їх усунення»: https://drive.google.com/file/d/1mOYhmicOAjM8vO-HPhTTzvLfk50eWIlR/view?usp=sharing

Презентація Саввіча О.М., методиста Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Аналіз результатів НМТ-2024 з географії та шляхи якісної підготовки здобувачів освіти до тестування в умовах освітніх втрат»: https://drive.google.com/file/d/1iSiica1UKqv-dXuIxGE5UQGcbobB_SKa/view?usp=sharing