Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року)

Матеріали ресурсної зустрічі «Результативність складання національного мультипредметного тесту з української мови та літератури: статистика, аналіз типових помилок і шляхи їх усунення»

31.10.2024 Центром методичної та аналітичної роботи Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» в межах регіонального освітнього проєкту «Підвищення якості й результативності загальноосвітньої підготовки, конкурентоспроможності випускників в умовах викликів сучасності» проведено ресурсну зустріч «Результативність складання НМТ – 2024 з української мови та літератури: статистика, аналіз типових помилок і шляхи їх усунення» (у форматі ZOOM-конференції).

У заході взяли участь керівники ТМО вчителів української мови та літератури Харківської області, а також філологи, які працюють в 11 класах ЗЗСО і серед яких попередньо було проведено опитування щодо того, якої методичної допомоги вони потребують у контексті організації ефективної педагогічної взаємодії з одинадцятикласниками.

Під час ресурсної зустрічі методистками Юлією Радченко та Світланою Клімовою було детально проаналізовано результати НМТ-2024 з української мови та літератури (за даними офіційного звіту про проведення НМТ у 2024 році УЦОЯО та аналізу результатів НМТ-2024 випускників ЗЗСО Харківської області, здійсненого Центром моніторингу якості освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»), визначено типові помилки, яких припускалися тестовані, і складено алгоритм щодо їх відпрацювання; закцентовано увагу на тому, як потрібно виявляти освітні втрати й прогалини в знаннях здобувачів освіти; окреслено шляхи якісної підготовки одинадцятикласників до НМТ-2025 з української мови та літератури в дистанційному (змішаному) форматах в умовах сучасних освітніх викликів. Також під час інтерактивної взаємодії з учасниками заходу розглянуто дієві форми роботи з учнями, зокрема використання цифрових інструментів та можливостей штучного інтелекту.

59-ти учасникам ресурсної зустрічі було надано методичну й практичну допомогу щодо вибору дієвих методів і прийомів педагогічної взаємодії для якісної системної підготовки здобувачів освіти до НМТ-2025 з української мови та літератури.

Усі охочі можуть ознайомитися з матеріалами заходу за покликанням: https://drive.google.com/drive/folders/1aCm0SidVINoIOuKgj-fR0zom-VS5OHyF?usp=sharing

Додатково радимо скористатися матеріалами електронного видання (Методичні рекомендації щодо подолання/запобігання освітніх втрат і розривів [Електронне видання] / А.С. Остапенко, І.В. Капустін, Ю.А. Посмітна, О.І. Грінченко, О. В. Григорович, І.В. Волкова, О.А. Зайцева, С.В. Клімова, О.О. Моліна, Ю.В. Радченко, О.М. Саввіч, В.П. Сідорчук, С.Г. Федченко; за заг. редакцією Л.Д. Покроєвої. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2024. – с.6-20; http://edu-post-diploma.kharkov.ua/wp-content/uploads/2024/10/Osvitni_vtraty-maket_01.10.24.pdf).

Також наприкінці заходу 28 педагогів отримали консультації щодо проведення моніторингу навчальних досягнень учнів протягом року в процесі підготовки до НМТ та подолання освітніх втрат із української мови та літератури, а також підготовки учнів до участі в ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури у 2024/2025 н.р. та особливостей проведення Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.