Матеріали ресурсної зустрічі «Результативність складання НМТ – 2024 з математики: статистика, аналіз типових помилок і шляхи їх усунення»
22.10.2024 Центром методичної та аналітичної роботи спільно з кафедрою методики природничо-математичної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» проведено ресурсну зустріч за темою «Результативність складання національного мультипредметного тесту з математики: статистика, аналіз типових помилок і шляхи їх усунення».
Захід проведено в межах регіонального освітнього проєкту «Підвищення якості й результативності загальноосвітньої підготовки, конкурентоспроможності випускників в умовах викликів сучасності», ХАБів «Якісна освіта», «Відкрите партнерство» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030», з метою вдосконалення предметно-методичної, оцінювально-аналітичної професійних компетентностей учителів математики закладів загальної середньої освіти, які працюють в 11-х класах, з питань підготовки учнів до проходження Національного мультипредметного тесту з математики у 2025 році в умовах сучасних викликів.
Учасників ознайомлено із аналізом типових помилок та шляхами їх усунення під час проходження Національного мультипредметного тесту з математики у 2024 році; окреслено особливості підготовки до НМТ з алгебри та геометрії; розглянуто особливості розв’язування завдань з параметрами; надано практичні рекомендації щодо вибору дієвих методик для якісної підготовки здобувачів освіти до НМТ – 2025 з математики в умовах освітніх втрат.
У ресурсній зустрічі взяли участь 130 учителів математики закладів загальної середньої освіти територіальних громад Харківщини (у т.ч. деокупованих), які працюють в 11 класах.
Учасникам було надано індивідуальні консультації (10 осіб) з оцінювання результатів навчальних досягнень учнів, подолання навчальних втрат з математики.
Пропонуємо ознайомитися з матеріалами заходу за покликанням: https://drive.google.com/drive/folders/1COELEhl9g6dIwRilt9lHPc36R4rcwHT6?usp=sharing