Матеріали предметних сесій у межах серпневої педагогічної декади «Реформа Нова українська школа: ключові ініціативи, освітні тренди та виклики 2024/2025 н.р.»
Відповідно до програми серпневої педагогічної декади «Реформа Нова українська школа: ключові ініціативи, освітні тренди та виклики 2024/2025 н.р.» КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» 22.08.2024 проведено предметні сесії для керівників ТМО педагогічних працівників різних категорій закладів освіти Харківської області (у форматі Zoom – конференції).
Під час методичних заходів розглядалися актуальні питання організації освітнього процесу у 2024/2025 навчальному році в умовах реалізації Концепції НУШ та подолання освітніх втрат і розривів.
Усього у заходах взяли участь 908 осіб.
З матеріалами предметних сесій можна ознайомитися за посиланнями:
№ з/п |
Заходи |
Посилання для отримання матеріалів предметних сесій |
1. |
Особливості викладання української мови та літератури у 2024/2025 н.р.: нові освітні тренди в умовах НУШ |
https://drive.google.com/drive/folders/13-NFaDqOeCa8UxGfwlIOgg4qHf7Cqrze?usp=sharing |
2. |
Навчання фізики в Новій українській школі: особливості та нові можливості |
https://drive.google.com/drive/folders/1T9UguxcLGNJzvCgcCSOEJ0SqwgN50Jhe?usp=sharing |
3. |
Особливості викладання іноземної мови у 2024/2025 н.р.: нові освітні тренди в умовах НУШ |
https://drive.google.com/drive/folders/1XH3fjmUixW5KhWCewjVsjq-D67z89tVk?usp=sharing |
4. |
Навчання біології в Новій українській школі: нові челенджі |
https://drive.google.com/drive/folders/1sGtxqiyqU4Yz9vdsKLiCr9V92RxsLjDy?usp=sharing |
5. |
Нові горизонти викладання географії та економіки: від теорії до практики |
https://drive.google.com/drive/folders/1DzGEAoUGIJE9JrT8IeCFiZlUfFIdyTrc?usp=sharing |
6. |
Пріоритетні напрямки розвитку сучасної суспільствознавчої освіти |
https://drive.google.com/drive/folders/1hHF4JRir2zrPlPGRm9WLIvSKjf9Iy_L9?usp=sharing |
7. |
Старт реформи НУШ на уроках хімії |
https://drive.google.com/drive/folders/1uY1xwlHIO5d5ZECjsptV1JZGtB0P6mCD?usp=sharing |
8. |
Нова українська школа: перехід на наступний рівень (інформатична освітня галузь) |
|
9. |
НУШ: навігація початкової освіти |
https://drive.google.com/drive/folders/1G3b6zL7uwxnXVD-LkFWsmvWKtcCb9su4?usp=drive_link |
10. |
Виховні втрати: сутність, проблеми, шляхи подолання |
https://drive.google.com/drive/folders/1PP-xmOZ5oa-E29Nqa_3WkbzeOmghPYEY?usp=drive_link |
11. |
Педагогічні ідеї подолання освітніх втрат і розривів під час викладання предметів технології та трудове навчання |
https://drive.google.com/drive/folders/16gngy0MZkKqr2FtuPtVtj7Gn8CrOU9Ch?usp=sharing |
12. |
Організація роботи щодо забезпечення належних умов викладання навчального предмета «Захист України» |
https://drive.google.com/drive/folders/1yGKceUxktpHvaAUFIFR4v_QuevsWQb9m?usp=sharing |
13. |
НУШ: проєктування освітнього процесу з фізичної культури на базовому циклі предметного навчання (спільно з ХНПУ ім. Г.С. Сковороди) |
https://drive.google.com/drive/folders/1dDB7mx-KkzyVI85rDxv3xFWMbdstdyty?usp=sharing |
14. |
Стратегічні напрями реалізації Концепції НУШ на другому циклі базової середньої освіти: соціальна та здоров’язбережувальна освітня галузь |
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1zQYUj4rIeyFePD0tSNvrto5ciCag72A2 |