Матеріали педагогічних майстерок у межах серпневої педагогічної декади «Реформа Нова українська школа: ключові ініціативи, освітні тренди та виклики 2024/2025 н.р.»
Відповідно до програми серпневої педагогічної декади «Реформа Нова українська школа: ключові ініціативи, освітні тренди та виклики 2024/2025 н.р.» КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» 23.08.2024 проведено педагогічні майстерки для педагогічних працівників різних категорій закладів освіти Харківської області (у форматі Zoom – конференції).
Під час методичних заходів розглядалися актуальні питання організації освітнього процесу у 2024/2025 навчальному році в умовах реалізації Концепції НУШ та подолання освітніх втрат і розривів, презентовано кращі практики переможців та лауреатів всеукраїнського конкурсу «Учитель року», фестивалю добрих практик «Майстри педагогічної справи презентують», обласного фестивалю «Калейдоскоп медіаосвітніх вправ».
Усього у заходах взяли участь 1323 особи.
З матеріалами можна ознайомитися за посиланнями:
№ з/п |
Заходи |
Посилання для отримання матеріалів |
1. |
Перспективи розвитку шкільної географічної освіти. Проведення дослідження «Віртуальна подорож річкою в умовах дистанційного навчання» |
https://drive.google.com/drive/folders/15ijwPn4mD8S7V3vxBYGgI6xsYE0dk5bG?usp=sharing |
2. |
Особливості організації освітнього процесу з математики у 2024/2025 навчальному році. Штучний інтелект у співпраці вчителя та учня на уроках математики. Моделювання, проєктування, конструювання сучасного уроку НУШ |
https://drive.google.com/drive/folders/1K92jo0hSl9qpMKZF9EL96F0RujW1m7Fa?usp=sharing |
3. |
ІТ-освіта – виклики сьогодення: Стратегія подолання освітніх втрат на уроках інформатики. Створення універсальної платформи дистанційного навчання засобами сервісів Google. Q-bit як платформа підвищення компетентності в галузі програмування |
|
4. |
Стратегії впровадження заходів щодо подолання освітніх втрат і розривів здобувачів освіти профільного історичного класу за модифікованою авторською програмою. You Tube канал учителя історії «HISTORY_UA» як засіб подолання освітніх втрат і розривів |
https://drive.google.com/drive/folders/1E_r91PH6FoomrPLXvPqYxVgFME_b9DE0 |
5. |
Сучасні методики аналізу ліричного твору: інтегрований підхід. Формування медіа грамотності учнів під час уроків української мови та літератури: сучаснідієві методики |
https://drive.google.com/drive/folders/1S3A_cxXWVQZ8oZuxON0GIyIpscTh8Nkc?usp=sharing |
6. |
Інтеграція медіаосвіти в навчання англійської мови: створення кейсів медіаосвітніх вправ |
https://drive.google.com/drive/folders/1D9ZIbc6mQb2OYSm66A4tVdcceoFLsU2f?usp=sharing https://drive.google.com/drive/folders/1XH3fjmUixW5KhWCewjVsjq-D67z89tVk?usp=sharing |
7. |
Педагогічні ідеї подолання освітніх втрат і розривів під час викладання предметів технології та трудове навчання |
https://drive.google.com/drive/folders/1lJMlnTqXO9r5jHfsa-DecGC32JqvbpcM?usp=sharing |
8. |
Проєкт «Освітній онлайн-інтенсив»: подолання освітніх втрат у початковій школі в системі роботи закладу (компонент навчальні втрати/розриви): ідеї, втілення, висновки. YouTube-канал як інструментарій подолання освітніх втрат. Долаємо освітні втрати й розриви в читанні дітей. Застосування методу укрупнених блоків у початковій школі на уроках української мови |
https://drive.google.com/drive/folders/1L887PpM47M0H1BEu4aNyGAkOPem3Rry_?usp=sharing |
9. |
Освітні втрати в розвитку соціальногромадянської, мовленнєвої компетентностей дошкільників та шляхи їх подолання в сучасних умовах |
https://drive.google.com/drive/folders/1hnYS6v-93Lh9dcfSIImVtqIXAhT4kh91?usp=sharing |