Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року)

Матеріали педагогічних майстерок у межах серпневої педагогічної декади «Реформа Нова українська школа: ключові ініціативи, освітні тренди та виклики 2024/2025 н.р.»

Відповідно до програми серпневої педагогічної декади «Реформа Нова українська школа: ключові ініціативи, освітні тренди та виклики 2024/2025 н.р.» КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» 23.08.2024 проведено педагогічні майстерки для педагогічних працівників різних категорій закладів освіти Харківської області (у форматі Zoom – конференції).

Під час методичних заходів розглядалися актуальні питання організації освітнього процесу у 2024/2025 навчальному році в умовах реалізації Концепції НУШ та подолання освітніх втрат і розривів, презентовано кращі практики переможців та лауреатів всеукраїнського конкурсу «Учитель року», фестивалю добрих практик «Майстри педагогічної справи презентують», обласного фестивалю «Калейдоскоп медіаосвітніх вправ».

Усього у заходах взяли участь 1323 особи.

З матеріалами можна ознайомитися за посиланнями:

з/п

Заходи

Посилання для отримання матеріалів

1.

Перспективи розвитку шкільної географічної освіти. Проведення дослідження «Віртуальна подорож річкою в умовах дистанційного навчання»

https://drive.google.com/drive/folders/15ijwPn4mD8S7V3vxBYGgI6xsYE0dk5bG?usp=sharing

https://youtu.be/K-7jh-ybgSI

2.

Особливості організації освітнього процесу з математики у 2024/2025 навчальному році.

Штучний інтелект у співпраці вчителя та учня на уроках математики. Моделювання, проєктування, конструювання сучасного уроку НУШ

https://drive.google.com/drive/folders/1K92jo0hSl9qpMKZF9EL96F0RujW1m7Fa?usp=sharing

https://youtu.be/vX2a00swp_M?si=3JUwRNAzL1jX2m94

3.

ІТ-освіта – виклики сьогодення:

Стратегія подолання освітніх втрат на уроках інформатики.

Створення універсальної платформи дистанційного навчання засобами сервісів Google.

Q-bit як платформа підвищення компетентності в галузі програмування

https://classroom.google.com/c/NzA3OTczODI2MzU3?cjc=x4fdyjl

4.

Стратегії впровадження заходів щодо

подолання освітніх втрат і розривів здобувачів освіти профільного історичного класу за модифікованою авторською програмою.

You Tube канал учителя історії «HISTORY_UA» як засіб подолання освітніх втрат і розривів

https://drive.google.com/drive/folders/1E_r91PH6FoomrPLXvPqYxVgFME_b9DE0

5.

Сучасні методики аналізу ліричного твору: інтегрований підхід. Формування медіа грамотності учнів під час уроків української мови та літератури: сучаснідієві методики

https://drive.google.com/drive/folders/1S3A_cxXWVQZ8oZuxON0GIyIpscTh8Nkc?usp=sharing

https://www.youtube.com/watch?v=eGwj2YLGTvw

6.

Інтеграція медіаосвіти в навчання англійської мови: створення кейсів медіаосвітніх вправ

https://drive.google.com/drive/folders/1D9ZIbc6mQb2OYSm66A4tVdcceoFLsU2f?usp=sharing

https://drive.google.com/drive/folders/1XH3fjmUixW5KhWCewjVsjq-D67z89tVk?usp=sharing

7.

Педагогічні ідеї подолання освітніх втрат і розривів під час викладання предметів технології та трудове навчання

https://drive.google.com/drive/folders/1lJMlnTqXO9r5jHfsa-DecGC32JqvbpcM?usp=sharing

8.

Проєкт «Освітній онлайн-інтенсив»: подолання освітніх втрат у початковій школі в системі роботи закладу (компонент навчальні втрати/розриви): ідеї, втілення, висновки.

YouTube-канал як інструментарій подолання освітніх втрат.

Долаємо освітні втрати й розриви в читанні дітей.

Застосування методу укрупнених блоків у початковій школі на уроках української мови

https://drive.google.com/drive/folders/1L887PpM47M0H1BEu4aNyGAkOPem3Rry_?usp=sharing

9.

Освітні втрати в розвитку соціальногромадянської, мовленнєвої компетентностей дошкільників та шляхи їх подолання в сучасних умовах

https://drive.google.com/drive/folders/1hnYS6v-93Lh9dcfSIImVtqIXAhT4kh91?usp=sharing