Матеріали вебсемінару щодо особливостей моніторингових досліджень у ІІ півріччі 2024/2025 н. р.
Центром моніторингу якості освіти 23.01.2025 проведено організаційно-методичний вебсемінар «Особливості моніторингових досліджень якості освіти у ІІ півріччі 2024/2025 н. р.» для спеціалістів місцевих органів управління у сфері освіти, консультантів (директорів) центрів професійного розвитку педагогічних працівників, методистів (завідувачів) центрів освітніх технологій управлінь освіти адміністрацій районів міста Харкова, відповідальних за моніторинг у територіальних громадах (районах міста Харкова), директорів/заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти – учасників регіональних моніторингових досліджень.
Захід відбувся у межах хабу «Якісна освіта» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030», відповідно до регіонального освітнього проєкту «Моніторинг навчальних втрат і розривів у системі загальної середньої освіти Харківської області».
Учасників вебсемінару ознайомлено з метою та завданнями регіональних моніторингових досліджень у ІІ півріччі 2024/2025 навчального року, характеристиками індикаторів регіональних досліджень, процедурою проведення регіонального моніторингу розвитку ключових компетентностей учнів у базовій школі, готовності учнів 11 класів до вступних випробувань, а також шляхами використання результатів регіональних моніторингових досліджень для виявлення навчальних втрат і розривів.
У вебсемінарі взяли участь 245 осіб.
З матеріалами вебсемінару можна ознайомитися за покликанням: https://drive.google.com/drive/folders/1fiTg8xwTsmm5j6eE-0ms1FNUzyn7wGiY?usp=sharing