Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року)

Матеріали вебсемінару-практикуму за темою «Застосування проєктної технології на уроках української мови як дієвого засобу інтеграції та впровадження елементів STEM-освіти в умовах НУШ»

24.05.2024 Комунальним вищим навчальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» відповідно до програми воркшопу «Особливості навчання української мови в умовах Нової української школи: методичний та практичний аспекти», а також у межах ХАБів «Якісна освіта» та «Професійний розвиток педагога» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030» проведено вебсемінар-практикум за темою «Застосування проєктної технології на уроках української мови як дієвого засобу інтеграції та впровадження елементів STEM-освіти в умовах НУШ» (у форматі ZOOM-конференції).

Під час вебсемінару-практикуму було розглянуто наступні актуальні питання:

  1. поняття «освітній/навчальний проєкт», проєктна технологія», «проєктне навчання», «STEM-освіта»;
  2. роль проєктного та інтегрованого навчання в процесі опанування здобувачами освіти української мови в практичній площині;
  3. алгоритм розробки освітнього проєкту;
  4. планування та реалізація освітнього проєкту, що забезпечує міжпредметну інтеграцію та впровадження елементів STEM-освіти.

Також під час вебсемінару-практикуму було презентовано апробований передовий педагогічний досвід учительки української мови та літератури вищої кваліфікаційної категорії комунального закладу «Харківський ліцей № 173 Харківської міської ради», учительки-методистки, нагородженої нагрудним знаком «Василь Сухомлинський», Відмінника освіти України Нікішиної Валентини Іванівни щодо залучення здобувачів освіти до проєктної діяльності з метою розвитку комунікативних навичок учнів (реалізація навчального проєкту «Створення та супровід шкільних мас-медіа)».

Під час проведеного методисткою Центру методичної та аналітичної роботи Радченко Ю.В практикуму «Як згенерувати та спланувати освітній проєкт: алгоритм дій учителя та учнів» учасники заходу набули практичних умінь щодо конструювання та планування навчальних проєктів (на прикладі розробки технологічної карти проєкту з фразеології для учнів 6 класу), зокрема навчилися ефективно використовувати для цього сервіси на основі штучного інтелекту, які полегшують роботу вчителя, дозволяють розв’язати певну дидактичну задачу з мінімальними затратами часу.

Пропонуємо ознайомитися з матеріалами заходу всіх охочих:

У вебсемінарі-практикумі взяли участь 30 осіб.