Close
Дистанційна освіта Харківської академії неперервної освіти
Канал зв’язку для батьків першокласників

Матеріали вебсемінару за темою «Формувальне оцінювання на уроках української мови як чинник індивідуального поступу здобувачів освіти: механізми реалізації»

26.04.2024 Комунальним вищим навчальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» відповідно до програми воркшопу «Особливості навчання української мови в умовах Нової української школи: методичний та практичний аспекти», а також у межах ХАБів «Якісна освіта» та «Професійний розвиток педагога» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030» проведено вебсемінар за темою «Формувальне оцінювання на уроках української мови як чинник індивідуального поступу здобувачів освіти: механізми реалізації» (у форматі ZOOM-конференції).

Під час вебсемінару було розглянуто наступні актуальні питання:

1) нормативно-правові засади оцінювального процесу в 5-6 класах НУШ;

2) поняття «формувальне оцінювання», його сутність, функції, механізми реалізації;

3) алгоритм дій учителя щодо впровадження формувального оцінювання;

4) орієнтовний перелік інструментів реалізації формувального оцінювання;

5) дієві цифрові інструменти формувального оцінювання.

Теоретико-практичний блок вебсемінару передбачав також надання вчителям дієвих порад щодо впровадження формувального оцінювання в дії.

Так, учителька української мови та літератури Комунального закладу «Харківська гімназія № 52 Харківської міської ради», лауреатка першого туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» у номінації «Українська мова та література» Жук Ю.С не лише ознайомила учасників вебсемінару з сучасними цифровими інструментами формувального оцінювання, зокрема такими як Padlet, Canva, Wordwall, Rebus1.com, Learning Apps, а й надала філологам практичні поради щодо їх використання в освітньому процесі.

Під час проведеного методисткою Центру методичної та аналітичної роботи Радченко Ю.В практикуму, який передбачав розв’язання ситуативних завдань «Обґрунтуймо позицію» шляхом моделювання оцінювального процесу в 5-6 класах НУШ та аналізу фрагментів дистанційного уроку, учителі розглянули механізми реалізації формувального оцінювання в дії, удосконалили навички оцінювання для навчання, послуговуючись визначеним алгоритмом.

Пропонуємо ознайомитися з матеріалами заходу всіх охочих:

У вебсемінарі взяла участь 31 особа.