Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року)

Матеріали вебсемінару за темою «Формувальне оцінювання на уроках української мови як чинник індивідуального поступу здобувачів освіти: механізми реалізації»

26.04.2024 Комунальним вищим навчальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» відповідно до програми воркшопу «Особливості навчання української мови в умовах Нової української школи: методичний та практичний аспекти», а також у межах ХАБів «Якісна освіта» та «Професійний розвиток педагога» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030» проведено вебсемінар за темою «Формувальне оцінювання на уроках української мови як чинник індивідуального поступу здобувачів освіти: механізми реалізації» (у форматі ZOOM-конференції).

Під час вебсемінару було розглянуто наступні актуальні питання:

1) нормативно-правові засади оцінювального процесу в 5-6 класах НУШ;

2) поняття «формувальне оцінювання», його сутність, функції, механізми реалізації;

3) алгоритм дій учителя щодо впровадження формувального оцінювання;

4) орієнтовний перелік інструментів реалізації формувального оцінювання;

5) дієві цифрові інструменти формувального оцінювання.

Теоретико-практичний блок вебсемінару передбачав також надання вчителям дієвих порад щодо впровадження формувального оцінювання в дії.

Так, учителька української мови та літератури Комунального закладу «Харківська гімназія № 52 Харківської міської ради», лауреатка першого туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» у номінації «Українська мова та література» Жук Ю.С не лише ознайомила учасників вебсемінару з сучасними цифровими інструментами формувального оцінювання, зокрема такими як Padlet, Canva, Wordwall, Rebus1.com, Learning Apps, а й надала філологам практичні поради щодо їх використання в освітньому процесі.

Під час проведеного методисткою Центру методичної та аналітичної роботи Радченко Ю.В практикуму, який передбачав розв’язання ситуативних завдань «Обґрунтуймо позицію» шляхом моделювання оцінювального процесу в 5-6 класах НУШ та аналізу фрагментів дистанційного уроку, учителі розглянули механізми реалізації формувального оцінювання в дії, удосконалили навички оцінювання для навчання, послуговуючись визначеним алгоритмом.

Пропонуємо ознайомитися з матеріалами заходу всіх охочих:

У вебсемінарі взяла участь 31 особа.