Матеріали вебсемінару «Визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку в умовах дистанційної освіти»
16 жовтня 2024 року Центром громадянського виховання спільно з кафедрою методики дошкільної та початкової освіти в межах методичного коворкінгу «Забезпечення розвитку дітей дошкільного віку в умовах дистанційної освіти» проведено заключний науково-методичний вебсемінар за темою «Визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку в умовах дистанційної освіти»
Під час вебсемінару охарактеризовано особливості визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку в умовах дистанційної освіти, розкрито психологічні аспекти визначення рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку в сучасних складних умовах, представлено шляхи визначення та удосконалення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку.
Учасники вебсемінару ознайомилися з досвідом роботи Тавежнянської філії КЗ «Огіївський ліцей» (дошкільний підрозділ) Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області та Люботинського дошкільного навчальний закладу (ясла-садка) № 2 Люботинської міської ради Харківської області щодо використанням ризико-орієнтованого підходу для аналізу рівня сформованості компетентностей дитини старшого дошкільного віку.
У заході взяли участь 89 педагогів закладів дошкільної освіти. Усі педагоги, які успішно пройшли навчання за програмою методичного коворкінгу, отримають сертифікати про підвищення кваліфікації в обсязі 15 год./ 0,5 кредиту ЄКТС.
Завантажити матеріали вебсемінару можна за покликанням: https://drive.google.com/drive/folders/1QhzsBfya8QQuvIuYFSCc8SXMviNmXNBL?usp=sharing