Close
80 років – Харківська академія неперервної освіти – 1939-2019 р.р.

Круглий стіл «Результати моніторингового дослідження читацької та математичної компетентностей у початковій школі»

20 травня 2019 року за ініціативи Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти Департаментом науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації спільно з Комунальним вищим навчальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» проведено круглий стіл за темою «Результати загальнодержавного моніторингового дослідження читацької та математичної компетентностей у початковій школі: орієнтир для реалізації завдань Нової української школи».

Із змістовними доповідями виступили від Українського центру оцінювання якості освіти Вакуленко Т.С. (заступник директора), Терещенко В.М. (начальник відділу досліджень та аналітики) та від Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти Русанова Н.О. (заступник директора), Святокум О.Є. (начальник науково-методичного відділу).

Під час круглого столу точилися дискусії навколо таких питань:

– роль загальнодержавного моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи в реалізації завдань Державного стандарту початкової освіти;

– моніторингове дослідження як чинник підвищення культури оцінювання освітніх результатів здобувачів початкової загальної освіти;

– шляхи підвищення якості результатів навчання на основі використання даних загальнодержавного моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи.

У заході взяли участь 47 осіб: викладачі закладів вищої педагогічної освіти, завідувачі/методисти районних (міських, ОТГ) методичних кабінетів (інформаційних центрів), керівники закладів загальної середньої освіти, що є учасниками дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти», заступники директорів з навчально-виховної роботи, які відповідають за початкову освіту, та вчителі ЗЗСО, які взяли участь у першому циклі загальнодержавного моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи.

За результатом круглого столу Департаментом науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації надані відповідні рекомендації закладам вищої педагогічної освіти, Комунальному вищому навчальному закладу «Харківська академія неперервної освіти», керівникам місцевих органів управління у сфері освіти.