Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року) Канал зв’язку
для батьків першокласників

Результати дослідження діяльності вчителів в умовах дистанційного навчання

У межах ХАБу-2 «Якісна освіта» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030», відповідно до регіонального освітнього проєкту «Моніторинг у сфері загальної середньої освіти в умовах розбудови сучасної української школи», затвердженого наказом Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 22.02.2021 № 24 «Про затвердження рішень колегії Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 28.12.2020», у жовтні 2022 року в Харківській області проведено регіональний моніторинг забезпечення якості освіти в закладах загальної середньої освіти, що включав:

  • анкетування вчителів 5 класів щодо самоаналізу освітньої діяльності;
  • вивчення керівниками ЗЗСО освітніх ресурсів та завдань, що використовують вчителі 5 класів під час застосування технологій дистанційного навчання.

Дослідження здійснювалося за інструментарієм Державної служби якості освіти України.

Анкетування вчителів 5 класів щодо самоаналізу освітньої діяльності передбачало вивчення таких питань:

  • планування роботи;
  • використання освітніх ресурсів, інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), медіаресурсів у освітній діяльності;
  • застосування системи оцінювання результатів навчання учнів у практичній діяльності
  • консультування, підтримка учнів, індивідуальний підхід (під час використання технологій дистанційного навчання).

В анкетуванні взяли участь 96 учителів української мови та літератури, 81 учитель математики, 66 учителів предметів природничої галузі та 68 учителів предметів громадянської та історичної галузі із 65 закладів загальної середньої освіти області (усього: 311 осіб).

Вивчення керівниками ЗЗСО освітніх ресурсів та завдань, що використовують вчителі 5 класів під час застосування технологій дистанційного навчання, здійснювалося з 4 навчальних предметів (української мови, математики, предметів громадянської та історичної, природничої галузей). Дослідженням охоплено 48 закладів загальної середньої освіти.

Ознайомитися з результатами дослідження можна за наведеними нижче посиланнями:

  1. Діяльність учителів 5 класів у сучасних умовах: результати анкетування вчителів:
  1. Використання вчителями 5 класів освітніх ресурсів та завдань під час дистанційного навчання: результати вивчення керівниками ЗЗСО особливостей освітньої діяльності в сучасних умовах: https://bit.ly/3F5tHKm
  2. Загальні висновки за результатами дослідження діяльності вчителів 5 класів у сучасних умовах: https://bit.ly/3JmwP75
  3. Пропозиції керівникам ЗЗСО за результатами дослідження діяльності вчителів 5 класів у сучасних умовах: https://bit.ly/3F6eKb1

Пропонуємо використати зазначені матеріали у закладах загальної середньої освіти з метою підвищення якості освітньої діяльності в умовах дистанційного навчання.