Дистанційний семінар «Аналіз типових помилок абітурієнтів з української мови в національному мультипредметному тесті – 2022. Шляхи їх усунення» для керівників ТМО; учителів української мови і літератури закладів загальної середньої освіти ТГ Харківської області
11.10.2022 року відкрито доступ до матеріалів дистанційного семінару за темою: «Аналіз типових помилок абітурієнтів з української мови в національному мультипредметному тесті – 2022. Шляхи їх усунення».
Дистанційний семінар підготовлено фахівцями Центру методичної та аналітичної роботи спільно з кафедрою методики навчання мов і літератури та викладачами ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Захід проводиться в асинхронному форматі у межах ХАБу «Якісна освіта» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030» та регіонального освітнього проєкту «Підвищення конкурентноспороможності випускників закладів ЗСО Харківської області в умовах викликів сучасної освіти» (віртуальна школа із підготовки до ЗНО).
Основний методичний меседж направлений на вдосконалення та розширення таких професійних компетентностей педагогів: предметно-методичної, інноваційної, інформаційно-комунікаційної, здатності до навчання впродовж життя.
Матеріали будуть доступні до 11 листопада 2022 року. До участі запрошуються керівники ТМО; учителі української мови і літератури, які викладають в 11-х класах ЗЗСО Харківської області, та всі охочі.
Зміст кейсу:
- Презентація Халіман О. В., доктора філологічних наук, доцента кафедри української мови ХНПУ імені Г. С. Сковороди, за темою «Аналіз типових помилок абітурієнтів з української мови в національному мультипредметному тесті-2022. Шляхи їх усунення»:
- Презентація Румянцевої-Лахтіної О. О., методиста вищої категорії Центру методичної та аналітичної роботи КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», за темою «Підготовка до ЗНО з української мови у 2022/2023 навчальному році. Загальні рекомендації»:
- Презентація Лузан Л. О., проректора з навчальної роботи, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри методики навчання мов і літератури КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», за темою: «Мотиваційний лист для вступу: кому потрібен та на що впливає?»:
- Перелік літератури та джерел для самостійного опрацювання:
- Рекомендації щодо опрацювання матеріалів кейсу:
- Анкета зворотного зв’язку:
https://docs.google.com/forms/d/131nSSC9oyL0N8krfJ-2B72Fdi4zlWrIdKBY59nhmJUo/edit
Орієнтовний час роботи з матеріалами – 3 – 4 години.