Результати дослідження особливостей дистанційного навчання в початковій школі в сучасних умовах
Центром моніторингу якості освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» за програмою регіональних проєктів «Освітній технопарк Харківщини – 2030», «Моніторинг у сфері загальної середньої освіти в умовах розбудови сучасної української школи» у січні-березні 2023 року в Харківській області проведено регіональне моніторингове дослідження реалізації завдань Нової української школи в початкових класах ЗЗСО, а саме: анкетування вчителів та учнів 4 класів шляхом заповнення гугл-форм.
Мета дослідження полягала у вивченні особливостей дистанційного навчання в початковій школі в сучасних умовах.
В анкетуванні взяли участь 151 учитель та 1 584 учні 4 класів із 64 закладів загальної середньої освіти Харківської області.
За підсумками дослідження підготовлено загальні висновки та пропозиції керівникам ЗЗСО.
Пропонуємо ознайомитися з результатами анкетування за наведеними нижче посиланнями:
- учителі 4 класів: https://bit.ly/3OnuDzg
- учні 4 класів: https://bit.ly/459R15c
- загальні висновки та пропозиції керівникам ЗЗСО: https://bit.ly/434xpxs
Дякуємо респондентам!
Рекомендуємо скористатися матеріалами дослідження відповідальним за освіту в територіальних громадах, консультантам (методистам) центрів професійного розвитку педагогічних працівників (центрів освітніх технологій), керівникам, учителям початкових класів ЗЗСО.