Головна
Інформація
Планування науково-методичної роботи
Про Академію
Досягнення Академії
Підвищення кваліфікації
Методична діяльність
Методичні новинки
Наукова діяльність
Інновації
Регіональні освітні проекти
Участь у Міжнародних та Всеукраїнських проектах
Інформаційний Вісник
Публічна інформація
Учитель року
Українським вчителям і учням зарубіжжя
Календар знаменних дат
Корисні посилання
Зворотній зв'язок

Файловий архів
Пошук
Структура сайту


Дистанційна освіта
Вебінар
Чат (веб)
База даних
Електронна Бiблiотека
Фотоальбоми Академії
Фотоальбоми

ФотоАрхів
Анонс
Анонси Академії
Переклад оналйн
Online.ua
с на

Комунальний вищий навчальний заклад
«ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»


Інформація: останні новини
12.11.14р. Інтернет-семінар – обговорення результатів впровадження програми з корекційної діяльності PDF Надрукувати Надіслати електронною поштою
Розмістив Олена Пономаренко   
30.окт.2014

Питання до дискусії щодо результатів впровадження програми «Підвищення якості освіти шляхом здійснення корекційної діяльність навчальних закладів Харківської області за результатами державної атестації в післяатестаційний період» для обговорення в межах Інтернет-семінару за темою « », який відбудеться 12 листопада 2014 р., для спеціалістів Р(М)В(У)О, методистів Р(М)МК(Ц), відповідальних за державну атестацію навчальних закладів розміщено для завантаження повністю у розділі "Файловий архів" (підрозділі - "Заходи") 

 

Питання до дискусії 

в межах Інтернет-семінару 

 

1. Підсумки впровадження програми «Підвищення якості освіти шляхом здійснення корекційної діяльності навчальних закладів Харківської області за результатами державної атестації в післяатестаційний період». 

1.1. Чи проводили Ви аналіз ефективності впровадження програми щодо здійснення корекційної діяльності у Вашому (районі) місті? Які результати отримали? 

1.2. Чи вважаєте Ви, що корекційна діяльність навчальних закладів за підсумками державної атестації сприяє підвищенню якості освіти у Вашому районі (місті)? Якими прикладами Ви можете це підтвердити? 

1.3. Чи добре обізнані керівники навчальних закладів Вашого району (міста) із алгоритмом проведення корекційної діяльності? Яку методичну допомогу вони потребують? 

1.4. Які заходи проводяться у вашому районі (місті) та в окремих закладах із корекційної діяльності? Які з них найкраще забезпечили ефективність здійснення корекційної діяльності?  

1.5. На якому рівні Ви оцінюєте планування навчальними закладами корекційних заходів за підсумками державної атестації? Чи можете Ви сказати, що за останні роки якість планування таких заходів підвищилася? Якщо «так», то що цьому сприяло? 

1.6. Яким чином у Вашому районі (місті) узагальнюються та оприлюднюються результати проведеної роботи з корекційної діяльності на рівнях навчального закладу, ШМО, ШМК, Р(М)МК(Ц), В(У)О? 

1.7. Яку допомогу надає Р(М)МК(Ц) навчальному закладу щодо реалізації програми з корекційної діяльності, написання змістовного самоаналізу? 

2. Визначення проблем в організаційній та змістовній складових корекційної діяльності, що були виявлені за результатами аналізу корекційних карт та корекційних заходів атестованих навчальних закладів. 

2.1. Які існують проблеми в організаційному аспекті корекційної діяльності навчальних закладів за підсумками державної атестації? 

2.2. Які існують проблеми в змістовному аспекті корекційної діяльності навчальних закладів за підсумками державної атестації? 

2.3. Що заважає якісній організації корекційної діяльності на рівні району (міста), навчального закладу? 

2.4. Які заходи, закладені у програмі «Підвищення якості освіти шляхом здійснення корекційної діяльності навчальними закладами Харківської області за результатами державної атестації в післяатестаційний період на 2011-2013 рр.», викликали труднощі щодо їх впровадження? 

2.5. Із якими труднощами Ви як відповідальний за державну атестацію навчальних закладів у районі (місті) стикаєтеся в роботі з керівниками навчальних закладів щодо здійснення ними корекційної діяльності? 

3. Окреслення шляхів підвищення якості корекційної діяльності на рівні навчального закладу, ШМК, ШМО, Р(М)МК(Ц), В(У)О. 

3.1. Які заходи сприятимуть підвищенню якості організації корекційної діяльності за підсумками державної атестації в навчальних закладах району (міста)? 

3.2. Які чинники можуть вплинути на підвищення якості корекційної діяльності за підсумками державної атестації навчальних закладів? 

3.3. Як підвищити якість планування корекційних заходів за підсумками державної атестації? Що сприяє підвищенню ефективності їх реалізації? 

 

 
< Попередня   Наступна >
Літні мовні табори

Літні мовні табори

Наша кнопка
Ви можете згадати про наш ресурс, розмістивши у себе на сайті цю кнопку: Портал Академії
Щоб це зробити, просто додайте в HTML код потрібної сторінки даний код:



МОН України 

Інститут ІТЗО 

ДВНЗ «УМО» НАПН України 

Академія інноваційного розвитку освіти 

освітній портал Педагогічна преса 

Е-Ранок 

Видавнича група «Основа» 

Інститут Передових Технологій 

Мiжнародний форум  

Образовательный онлайн-журнал 

Всеукраїнська акція «Слова допомагають» 

© 2006. КВНЗ «ХАНО». Всі права збережено.
61057 Харків, вул. Пушкінська, 24.
e-mail: kvnz.hano@gmail.com
Розробка: Grand на основі Joomla
Google+
Счетчик PR-CY.Rank
службы мониторинга серверов