Головна
Інформація
Планування науково-методичної роботи
Про Академію
Досягнення Академії
Підвищення кваліфікації
Методична діяльність
Методичні новинки
Наукова діяльність
Інновації
Регіональні освітні проекти
Участь у Міжнародних та Всеукраїнських проектах
Інформаційний Вісник
Публічна інформація
Учитель року
Українським вчителям і учням зарубіжжя
Календар знаменних дат
Корисні посилання
Зворотній зв'язок

Файловий архів
Пошук
Структура сайту


Дистанційна освіта
Вебінар
Чат (веб)
База даних
Електронна Бiблiотека
Фотоальбоми Академії
Фотоальбоми

ФотоАрхів
Анонс
Анонси Академії
Переклад оналйн
Online.ua
с на

Комунальний вищий навчальний заклад
«ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»


Інформація: останні новини
Методичні рекомендації секції керівників Р(М)МО класних керівників 03.04.2014р. PDF Надрукувати Надіслати електронною поштою
Розмістив Олена Пономаренко   
04.апр.2014

Методичні рекомендації за результатами секційного засідання

керівників Р(М)МО класних керівників

 

У межах обласного педагогічного тижня 3 квітня 2014 року Центром громадянського виховання спільно з кафедрою виховання й розвитку особистості КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» проведено секційне засідання керівників Р(М)МО класних керівників за темою «Виховний потенціал позакласної та позашкільної роботи в сучасній системі національної освіти (до 200-річчя від дня народження Т.Г. Шевченка)».

Відповідно до програми секційного засідання проаналізовано результати та презентовано досвід роботи переможців ХХІ обласної виставки-презентації педагогічних ідей та технологій за розділом «Виховна робота». Усього подано 86 робіт. Із них відповідали критеріям виставки-презентації 85. Відзначено дипломами 48 експонатів (56 %), у тому числі дипломами І ступеню – 1 (1 %), ІІ ступеню – 10 (12 %), ІІІ ступеню – 37 (43 %). 12 експонатів (14 %) подані інтернатними навчальними закладами.

Зауваження та пропозиції для покращення якості підготовки робіт, що подаються на обласну виставку-презентацію

Найбільш поширені недоліки:

– недостатні посилання на наукові розробки, нормативні документи (у тому числі на ключовий нормативний документ у сфері освітньої політики щодо виховання – наказ МОНмолодьспорту України від 31.10.2011 №1243, яким затверджено «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»);

– відсутність практичних результатів досвіду, аналізу практичного впровадження;

– недостатня глибина розкриття теми;

– невідповідність заявленій темі або розділу змісту та структури поданого матеріалу;

– наявні помилки в оформленні роботи: мовленнєві, стилістичні, технічного редагування.

 

Рекомендації районним (міським) методичним об’єднанням:

– спрямовувати авторів на розкриття актуальних тем, пов’язаних із ключовими напрямами розвитку системи освіти;

– посилити увагу до якості підготовки робіт (відхід від реферативного викладу, дотримання авторських прав, врахування сучасних нормативних документів та підходів до організації навчально-виховного процесу);

– рекомендувати авторам розкривати систему роботи із зазначенням результатів упровадження запропонованих інновацій.

Рекомендації авторам:

– підвищувати рівень дослідницької компетентності;

– більш ретельно підходити до обробки та опрацювання запозичених ідей і обов’язково посилатися на джерела інформації, що використовуються.

 

Під час роботи учасники секційного засідання окреслили шляхи реалізації виховного потенціалу позакласної та позашкільної роботи в навчальних закладах Харківської області, обговорили рекомендації та пропозиції з питань практичного впровадження «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ», підвищення якості виховної роботи в ЗНЗ.

Методичним службам районів (міст) Харківської області рекомендовано:

спрямувати діяльність педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів на реалізацію виховної мети кожного уроку відповідно до рекомендацій Харківської академії неперервної освіти;

активніше залучати класних керівників до участі у професійних конкурсах, інших заходах обласного, всеукраїнського рівнів щодо пропагування педагогічної майстерності та ефективного досвіду роботи;

планування роботи Р(М)МО та ШМО класних керівників здійснювати на основі ґрунтовного аналізу діяльності методичних об’єднань, чітко визначати досягнення і виховні проблеми, на подолання яких спрямовувати роботу в наступному році;

спрямувати роботу методичних об’єднань на розробку й використання інструментарію щодо визначення ефективності виховного процесу;

сприяти підвищенню фахового рівня педагогів навчальних закладів шляхом проведення семінарів, участі у спецкурсах відповідної тематики.
 

Рекомендації керівникам Р(М)МО та ШМО класних керівників щодо планування діяльності методичного об’єднання:

сформувати банк нормативних документів;

проаналізувати навчально-методичне забезпечення;

провести аналіз кадрового складу членів МО;

провести анкетування з метою виявлення проблем;

визначити науково-методичну проблему, сформулювати відповідну тему, визначити мету і завдання роботи МО на поточний період;

спланувати проведення засідань МО, завдання, зміст і форми їх проведення;

спланувати роботу школи молодого класного керівника, передового педагогічного досвіду, школу педагогічної майстерності.

 
< Попередня   Наступна >
Літні мовні табори

Літні мовні табори

Наша кнопка
Ви можете згадати про наш ресурс, розмістивши у себе на сайті цю кнопку: Портал Академії
Щоб це зробити, просто додайте в HTML код потрібної сторінки даний код:



МОН України 

Інститут ІТЗО 

ДВНЗ «УМО» НАПН України 

Академія інноваційного розвитку освіти 

освітній портал Педагогічна преса 

Е-Ранок 

Видавнича група «Основа» 

Інститут Передових Технологій 

Мiжнародний форум  

Образовательный онлайн-журнал 

Всеукраїнська акція «Слова допомагають» 

© 2006. КВНЗ «ХАНО». Всі права збережено.
61057 Харків, вул. Пушкінська, 24.
e-mail: kvnz.hano@gmail.com
Розробка: Grand на основі Joomla
Google+
Счетчик PR-CY.Rank
службы мониторинга серверов