Головна
Інформація
Планування науково-методичної роботи
Про Академію
Досягнення Академії
Підвищення кваліфікації
Методична діяльність
Методичні новинки
Наукова діяльність
Інновації
Регіональні освітні проекти
Участь у Міжнародних та Всеукраїнських проектах
Інформаційний Вісник
Публічна інформація
Учитель року
Українським вчителям і учням зарубіжжя
Календар знаменних дат
Корисні посилання
Зворотній зв'язок

Файловий архів
Пошук
Структура сайту


Дистанційна освіта
Вебінар
Чат (веб)
База даних
Електронна Бiблiотека
Фотоальбоми Академії
Фотоальбоми

ФотоАрхів
Анонс
Анонси Академії
Переклад оналйн
Online.ua
с на

Комунальний вищий навчальний заклад
«ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»


Інформація: останні новини
Семінар для учасників дослідно-експериментальної роботи з інклюзивної освіти PDF Надрукувати Надіслати електронною поштою
Розмістив Олена Пономаренко   
11.ноя.2013

Науково-практичний семінар для керівників та координаторів

експериментальних навчальних закладів -

учасників дослідно-експериментальної роботи за напрямом:

«Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями психофізичного

розвитку в умовах інклюзивної освіти» 

7 листопада 2013 року у Харківській обласній психолого-медико-педагогічній консультації відбувся науково-практичний семінар для керівників та координаторів експериментальних навчальних закладів - учасників дослідно-експериментальної роботи за напрямом: «Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти».

Тема семінару: «Використання Індексу інклюзії як інструмента моніторингу розвитку інклюзивного навчального закладу: методика, досвід, проблеми».

Мета роботи семінару: визначити теоретичні, методичні та організаційні засади діяльності експериментальних навчальних закладів в умовах запровадження методики «Індекс інклюзії». 

Завдання:

-                окреслити основні завдання та напрями реалізації методики «Індекс інклюзії»в умовах інклюзивного навчального закладу;

-                ознайомити учасників з досвідом практичного впровадження Індексу інклюзії у навчальних закладах м. Харкова;

-                визначити шляхи та можливості залучення громадських організацій та організацій-партнерів як ресурсних центрів інклюзивної освіти;

-                надати методичні та практичні рекомендації керівникам та координаторам експериментальних навчальних закладів щодо використання Індексу інклюзії як інструмента моніторингу розвитку інклюзивного навчального закладу.

Керівники семінару: 

Кравченко Г.Ю., проректор з наукової та експериментальної роботи, завідувач кафедри управління якістю освіти  КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;

Сіліна Г.О., завідувач кафедри валеологічної та інклюзивної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;

Носенко В.В., методист Центру практичної психології та соціальної роботи КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;

Вишнева І.М.; завідувач Харківської обласної психолого-медико-педагогічної консультації.  

У роботі семінару взяли участь керівники та координатори експериментальних навчальних закладів:

·               ДНЗ(ясла-садок) №10 «Ромашка Первомайської міської ради Харківської області;

·               ДНЗ (ясла-садок)  №5 «Теремок» Лозівської міської ради Харківської області;

·               Лозівський колегіум №2 Лозівської міської ради Харківської області;

·               Петрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Балаклійської районної ради Харківської області; 

·               Чугуївський дошкільний навчальних заклад (ясла-садок) №12 Чугуївської міської ради Харківської області;

·               Чугуївська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №4 Чугуївської міської ради Харківської області;

·               Балаклійська районна психолого-медико-педагогічна консультація;

·               Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)  №266 комбінованого типу Харківської міської ради;

·               Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №159 Харківської міської ради Харківської області.

У ході роботи семінару було вирішено завдання:

-                окреслити основні завдання та напрями реалізації методики «Індекс інклюзії»в умовах інклюзивного навчального закладу;

-                ознайомити учасників з досвідом практичного впровадження Індексу інклюзії у навчальних закладах м. Харкова;

-                визначити шляхи та можливості залучення громадських організацій та організацій-партнерів як ресурсних центрів інклюзивної освіти;

-                надати методичні та практичні рекомендації керівникам та координаторам експериментальних навчальних закладів щодо використання Індексу інклюзії як інструмента моніторингу розвитку інклюзивного навчального закладу.

 
< Попередня   Наступна >
Літні мовні табори

Літні мовні табори

Наша кнопка
Ви можете згадати про наш ресурс, розмістивши у себе на сайті цю кнопку: Портал Академії
Щоб це зробити, просто додайте в HTML код потрібної сторінки даний код:



МОН України 

Інститут ІТЗО 

ДВНЗ «УМО» НАПН України 

Академія інноваційного розвитку освіти 

освітній портал Педагогічна преса 

Е-Ранок 

Видавнича група «Основа» 

Інститут Передових Технологій 

Мiжнародний форум  

Образовательный онлайн-журнал 

Всеукраїнська акція «Слова допомагають» 

© 2006. КВНЗ «ХАНО». Всі права збережено.
61057 Харків, вул. Пушкінська, 24.
e-mail: kvnz.hano@gmail.com
Розробка: Grand на основі Joomla
Google+
Счетчик PR-CY.Rank
службы мониторинга серверов