Головна
Інформація
Планування науково-методичної роботи
Про Академію
Досягнення Академії
Підвищення кваліфікації
Методична діяльність
Методичні новинки
Наукова діяльність
Інновації
Регіональні освітні проекти
Участь у Міжнародних та Всеукраїнських проектах
Інформаційний Вісник
Публічна інформація
Учитель року
Українським вчителям і учням зарубіжжя
Календар знаменних дат
Корисні посилання
Зворотній зв'язок

Файловий архів
Пошук
Структура сайту


Дистанційна освіта
Вебінар
Чат (веб)
База даних
Електронна Бiблiотека
Фотоальбоми Академії
Фотоальбоми

ФотоАрхів
Анонс
Анонси Академії
Переклад оналйн
Online.ua
с на

Комунальний вищий навчальний заклад
«ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»


Інформація: останні новини
Видання науково-методичного журналу «Джерело педагогічних інновацій» за темою «Інклюзивна освіта» PDF Надрукувати Надіслати електронною поштою
Розмістив Олена Пономаренко   
25.июн.2013

Видання  науково-методичного журналу «Джерело педагогічних інновацій»

за темою «Інклюзивна освіта» 

У травні 2013 року видано перший номер науково-методичного журналу «Джерело педагогічних інновацій» за темою «Інклюзивна освіта».

У Харківській області склався багаторічний досвід функціонування системи корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я, яка представлена різними типами закладів. Наявність потужної бази спеціальних закладів сприяє розгалуженню системи загальноосвітніх установ, які реалізують інклюзивне навчання дітей з особливими потребами.

Успішність упровадження інклюзивної освіти залежить від поінформованості педагогічних працівників про існуючі проблеми в освіті дітей з особливими потребами, розуміння інклюзії як цінності демократичного суспільства, розвитку толерантності, зміни ставлення до дітей з особливими потребами з боку педагогів, батьків, пересічних громадян.

Даний випуск науково-методичного журналу присвячений актуальній проблемі розбудови інклюзивного освітнього простору. У журналі розкрито питання науково-теоретичного, управлінсько-методичного та психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання дітей з особливими потребами; висвітлено досвід проектної діяльності навчальних закладів Харківського регіону; представлено інноваційні підходи до реалізації завдань інклюзивного навчання  в освітній практиці та конкретні приклади впровадження освітніх напрацювань.

Матеріали випуску будуть корисними керівникам дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів, педагогам-практикам, практичним психологам та соціальним педагогам, представникам громадських організацій, які працюють у сфері захисту прав дітей з особливими потребами. 

ЗМІСТ

Передмова

Розділ 1. Науково-теоретичні засади впровадження інклюзивної освіти

Покроєва Л.Д. Сучасні тенденції та проблеми освіти дітей з особливими потребами в Україні

Шахненко В.І.Здійснення інклюзивної освіти як педагогічна проблема: історія, сучасність і перспективи розвитку

Кугуєнко Н.Ф. Світовий досвід інтегрування дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітні навчальні заклади

Бойчук Ю.Д.Інклюзивна компетентність педагога

Сіліна Г.О.Формування готовності педагогічних працівників до інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами

Івашура Н.С.Особливості інклюзивної освіти для дітей з аутизмом 

Розділ 2. Інноваційні тенденції розвитку інклюзивної освіти: управління, моніторинг, проектування освітнього простору

Кравченко Г.Ю.Сучасні стратегії впровадження освітньої інклюзивної практики

Капустін І.В., Євтушенко С.С., Клімова С.В. Результати моніторингового дослідження стану інклюзивної освіти в Харківській області 

Астахова М.С.Базові моделі інклюзивної освіти дітей з особливими потребами

Київська В.В., Пастухова Ю.В.Модель інклюзивного навчання у Харківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 124: етапи та шляхи реалізації

Кукузенко К.В., Сарженко І.В.Програма розвитку інклюзивної освіти в навчальних закладах Лозівської міської ради Харківської області на 2010-2015 роки

Бондар Л.І., Чуприн В.П., Римар С.А.Проект «Соціально-педагогічний супровід і надання освітніх послуг дітям із порушеннями опорно-рухового апарату» 

Климчук І.П. Проект «Рівний доступ до якісної дошкільної освіти для дітей з особливими потребами в умовах Чугуївського дошкільного навчального закладу № 12» 

Волкова І.В., Колісник О.В.Реалізація проекту «Дитина заслуговує на щасливе майбутнє» в навчальних закладах Харківського регіону

Рассказова О.І., Гладун В.В., Гладун Т.О.Досвід реалізації проекту «Уроки толерантності» в навчальних закладах м. Харкова

Пирогова В.М.Результати впровадження проекту «Інклюзія дітей з особливими потребами, у тому числі дітей з інтелектуальною недостатністю, у систему дошкільної та шкільної освіти Харківського регіону» 

Розділ 3. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти

Вишнева І.М «ІНКЛЮЗИВНІ» або «ЕКСКЛЮЗИВНІ» діти – хто вони? 

Марінушкіна О.Є Комплексний підхід в організації психолого-педагогічного супроводу дітей з обмеженими можливостями

Лиско О.О.Роль психолого-медико-педагогічних консультацій у впровадженні інклюзивного навчання

Спіріна М.В. Модель психолого-медико-педагогічного супроводу дитини з психофізичними вадами

Проценко О.В.Інноваційні підходи до організації супроводу дітей з особливими освітніми потребами (досвід роботи Балаклійської районної психолого-медико-педагогічної консультації) 

Потамошнєва О.М Інклюзивне навчання дітей з інтелектуальною недостатністю: особливості організації та змісту

Шульгіна Л.П.Організація психологічного супроводу інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами (з досвіду роботи) 

Глущенко Г.В. Корекційно-відновлювальна робота з дошкільниками із ЗПР в умовах дошкільного навчального закладу комбінованого типу (з досвіду роботи практичного психолога ДНЗ № 266) 

Замазій Ю.О.Гіперактивна дитина в школі: стратегії корекції поведінки та академічної успішності

Левченко О.В. Поради батькам гіперактивної дитин

Бєляєва К.Ю. Формування психологічної готовності педагогів до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами

Суботіна Т.В.Вплив соціуму на міжособистісні відносини та статус дитини з обмеженими психофізичними можливостями в дошкільному колективі 

Розділ 4. Розвиток інклюзивного освітнього простору: від теорії до практики

Татаринов М.В. Особливості та результати роботи вчителів спеціальних і санаторних загальноосвітніх шкіл-інтернатів Харківського освітнього регіону з упровадження принципів освітньої абілітації учнів із обмеженнями життєдіяльності

Шульга Н.Є., Гноєва Е.Н.Створення умов для навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату в загальноосвітньому навчальному закладі (з досвіду роботи)

Кривошеєва І.О.Формування освітньо-реабілітаційного простору дошкільного навчального закладу (з досвіду роботи) 

Котелевець М.М.Окремі аспекти проведення корекційно-компенсаторної роботи вчителя-дефектолога ДНЗ з дітьми із затримкою психічного розвитку

Кузьменко О.О.Особливості проведення роботи дошкільного навчального закладу з батьками дошкільників із затримкою психічного розвитку

Бологова Ю.В.Використання дельфінотерапії в роботі з дітьми з особливими потребами

Зайченко Г.Д.Уроки толерантності в дитячому садку та школі: зміст і методика

Рогова Т.О. Розвиток соціальної толерантності дошкільників в умовах інклюзивної    освіти

Павлюк С.О.Кинуте каміння (заняття з розвитку соціальної толерантності дошкільників) 

Черпак Г.А. Формування навичок культури поведінки та її виховання в дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами

Березанська Т.В.З досвіду роботи гуртка «Допоможи мені зробити це самому» 

Глосарій 

З журналом можна ознайомитися у бібліотеці КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (м. Харків, вул.. Пушкінська, 24).

 
< Попередня   Наступна >
Літні мовні табори

Літні мовні табори

Наша кнопка
Ви можете згадати про наш ресурс, розмістивши у себе на сайті цю кнопку: Портал Академії
Щоб це зробити, просто додайте в HTML код потрібної сторінки даний код:



МОН України 

Інститут ІТЗО 

ДВНЗ «УМО» НАПН України 

Академія інноваційного розвитку освіти 

освітній портал Педагогічна преса 

Е-Ранок 

Видавнича група «Основа» 

Інститут Передових Технологій 

Мiжнародний форум  

Образовательный онлайн-журнал 

Всеукраїнська акція «Слова допомагають» 

© 2006. КВНЗ «ХАНО». Всі права збережено.
61057 Харків, вул. Пушкінська, 24.
e-mail: kvnz.hano@gmail.com
Розробка: Grand на основі Joomla
Google+
Счетчик PR-CY.Rank
службы мониторинга серверов