Головна
Інформація
Планування науково-методичної роботи
Про Академію
Досягнення Академії
Підвищення кваліфікації
Методична діяльність
Методичні новинки
Наукова діяльність
Інновації
Регіональні освітні проекти
Участь у Міжнародних та Всеукраїнських проектах
Інформаційний Вісник
Публічна інформація
Учитель року
Українським вчителям і учням зарубіжжя
Календар знаменних дат
Корисні посилання
Зворотній зв'язок

Файловий архів
Пошук
Структура сайту


Дистанційна освіта
Вебінар
Чат (веб)
База даних
Електронна Бiблiотека
Фотоальбоми Академії
Фотоальбоми

ФотоАрхів
Анонс
Анонси Академії
Переклад оналйн
Online.ua
с на

Комунальний вищий навчальний заклад
«ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»


Інформація: останні новини
Протокол № 2 від 14.06.2012 р. засідання вченої ради КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» PDF Надрукувати Надіслати електронною поштою
Розмістив Олена Пономаренко   
03.июн.2013

ПРОТОКОЛ № 2

РОЗШИРЕНОГО ЗАСІДАННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ

КВНЗ «ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

від 14.06.2012 р.                                                                                м. Харків

Голова: Покроєва Л.Д.

Секретар вченої ради: Дегтярьова Г.А.

Усього членів ради – 15 осіб.

Присутні – 15 осіб.

1.

Про Програму навчання та професійного розвитку працівників навчальних закладів (наказ МОНмолодьспорту України від 14.05.12 № 570)

– Покроєва Л.Д.

2.

Результати науково-дослідної роботи секції розвивального навчання за темою: «Створення безпечного інформаційного середовища для дитини»

– Коченгіна М.В.

3.

Обговорення Положення про авторські творчі майстерні вчителів Харківської області та організацію роботи авторських педагогічних майстерень учителів

– Дрожжина Т.В.

 

- Авторська педагогічна майстерня вчителя Чаговець Л.Б. «Формування професійної компетентності вчителя-філолога засобами інформаційно-комунікаційних технологій» (науковий керівник Сухенко В.Г.)

  Сухенко В.Г.;

  Чаговець Л.Б.

 

- Авторська педагогічна майстерня вчителя Стрельченко Н.Н. «Досконалість» (науковий керівник Колесникова Л.В.)

  Колесникова Л.В.;

  Стрельченко Н.Н.

4.

Інформація про результати ІІ етапу (ІVрік) експериментальної роботи щодо запровадження кредитно-модульної системи навчання педагогічних працівників у Харківському регіоні

  Кравченко Г.Ю.

5.

Про затвердження нових навчальних програм курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників усіх категорій

– Дрожжина Т.В.

6.

Про рекомендацію до друку та порушення клопотання перед МОНмолодьспорту України щодо надання навчально-методичній літературі відповідних грифів

– Дегтярьова Г.А.

7.

Про затвердження порядку денного засідання вченої ради КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» на 22.08.2012 р.

– Дегтярьова Г.А.

ХІД ЗАСІДАННЯ 

1. Слухали:

Про Програму навчання та професійного розвитку працівників навчальних закладів (наказ МОНмолодьспорту України від 14.05.12 № 570).

За результатами обговорення доповіді Покроєвої Л.Д. «Про Програму навчання та професійного розвитку працівників навчальних закладів (наказ МОНмолодьспорту України від 14.05.12 № 570)» вчена рада

Ухвалила:

1.1. Прийняти до відома доповідь Покроєвої Л.Д. «Про Програму навчання та професійного розвитку працівників навчальних закладів (наказ МОНмолодьспорту України від 14.05.12 № 570)».

1.2. Керуватися Програмою навчання та професійного розвитку працівників навчальних закладів (наказ МОНмолодьспорту України від 14.05.12 № 570)» у професійній діяльності.

1.3. Проректору з навчальної роботи Дрожжиній Т.В.:

1.3.1. Передбачити в плані роботи на 2012/2013 н.р. заходи щодо реалізації Програми навчання та професійного розвитку працівників навчальних закладів на 2012 рік.

1.3.2. Організувати і провести у вересні 2012 р. відповідно до плану заходів щодо реалізації Програми навчання та професійного розвитку працівників навчальних закладів на 2012 рік науково-практичну конференцію з питань розповсюдження кращих практик викладання, впровадження різних форм і методів навчання, сучасних моделей організації навчально-виховного процесу, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, формування в них інформаційної компетентності; проаналізувати.

1.3.3. Подати до Інституту інноваційних технологій і змісту освіти на затвердження в установленому порядку програми навчання професійного розвитку педагогічних працівників для слухачів курсів підвищення кваліфікації в закладах післядипломної педагогічної освіти

до 01.07.2012 р.

1.4. Завідувачеві навчального відділу Армейській Л.В.:

1.4.1. Проаналізувати стан підготовки на ФПК вчителів іноземної мови до викладання в початковій школі; запровадити підготовку вчителів до викладання ІКТ в початковій школі

до 01.07.2012 р.

2. Слухали: 

Результати науково-дослідної роботи секції розвивального навчання за темою: «Створення безпечного інформаційного середовища для дитини».

За результатами обговорення виступу Коченгіної М.В. «Результати науково-дослідної роботи секції розвивального навчання за темою: «Створення безпечного інформаційного середовища для дитини», вчена рада

Ухвалила:

2.1. Взяти до відома доповідь Коченгіної М.В. за темою: «Створення безпечного інформаційного середовища для дитини»;

2.2. Коченгіній М.В., завідувачеві секції розвивального навчання, під керівництвом Кравченко Г.Ю., проректора з дослідно-експериментальної роботи, завідувача кафедри управління якістю освіти, Назаренко Г.І., завідувача кафедри кафедри методики дошкільної та початкової освіти, Марінушкіної О.Є., завідувачеві Центру практичної психології та соціальної роботи, Сіліної Г.О., завідувачу кафедри валеологічноїт та інклюзивної освіти:

2.2.1. Розробити програму дослідження «Створення безпечного інформаційного середовища для дитини»

до 01.09.2012 р.

3. Слухали:

Обговорення Положення про авторські творчі майстерні вчителів Харківської області та організацію роботи авторських педагогічних майстерень учителів.

3.1. Обговорення Положення про авторські творчі майстерні вчителів Харківської області.

За результатами обговорення Положення про авторські творчі майстерні вчителів Харківської області вчена рада

Ухвалила:

3.1. Затвердити Положення про авторські творчі майстерні вчителів Харківської області.

3.2. Авторська педагогічна майстерня вчителя Чаговець Л.Б. «Формування професійної компетентності вчителя-філолога засобами інформаційно-комунікаційних технологій» (науковий керівник Сухенко В.Г.)

За результатами обговорення організації роботи авторської педагогічної майстерні вчителя Чаговець Л.Б. «Формування професійної компетентності вчителя-філолога засобами інформаційно-комунікаційних технологій» (науковий керівник Сухенко В.Г.), вчена рада

Ухвалила:

3.2.1. На підставі рішення колегії Головного управління освіти і науки від 08.06.12 р., затвердити склад авторської педагогічної майстерні вчителя української мови та літератури Коротичанського ліцею Харківської районної ради Харківської області Чаговець Л.Б.

3.2.2. Організувати діяльність авторської педагогічної майстерні вчителя української мови та літератури Чаговець Л.Б. за темою: «Формування професійної компетентності вчителя-філолога засобами інформаційно-комунікаційних технологій».

3.2.3. Затвердити Сухенко В.Г., доцента секції методики викладання мов і літератури, к. філол. н., науковим керівником авторської педагогічної майстерні вчителя української мови та літератури Чаговець Л.Б. за темою: «Формування професійної компетентності вчителя-філолога засобами інформаційно-комунікаційних технологій».

3.2.4. Затвердити Кротову І.В., методиста Центру аналізу та прогнозування розвитку освіти, куратором авторської педагогічної майстерні вчителя української мови та літератури Чаговець Л.Б. за темою: «Формування професійної компетентності вчителя-філолога засобами інформаційно-комунікаційних технологій»

3.2.5. Чаговець Л.Б., керівнику авторської педагогічної майстерні «Формування професійної компетентності вчителя-філолога засобами інформаційно-комунікаційних технологій», Сухенко В.Г., науковому керівнику авторської педагогічної майстерні «Формування професійної компетентності вчителя-філолога засобами інформаційно-комунікаційних технологій», Кротовій І.В., куратору авторської педагогічної майстерні «Формування професійної компетентності вчителя-філолога засобами інформаційно-комунікаційних технологій»:

3.2.5.1. Розробити програму і навчально-тематичний план роботи авторської педагогічної майстерні за темою: «Формування професійної компетентності вчителя-філолога засобами інформаційно-комунікаційних технологій»

до 01.09.2012 р.

3.3. Авторська педагогічна майстерня вчителя Стрельченко Н.Н. «Досконалість» (науковий керівник Колесникова Л.В.)

За результатами обговорення організації роботи авторської педагогічної майстерні «Досконалість» вчителя Стрельченко Н.Н. (науковий керівник Колесникова Л.В.) вчена рада

Ухвалила:

3.3.1. На підставі рішення колегії Головного управління освіти і науки від 08.06.12 р., затвердити склад авторської педагогічної майстерні «Досконалість» учителя математики Фізико-математичного ліцею № 27 Харківської міської ради Харківської області Стрельченко Н.Н.

3.3.2. Організувати діяльність авторської педагогічної майстерні «Досконалість» вчителя математики Фізико-математичного ліцею № 27 Стрельченко Н.Н. за темою: «Функціональні рівняння та методи їх розв’язування».

3.3.3. Затвердити Колесникову Л.В., старшого викладача кафедри методики природничо-математичної освіти, науковим керівником авторської педагогічної майстерні «Досконалість» учителя математики Стрельченко Н.Н. за темою: «Функціональні рівняння та методи їх розв’язування».

3.3.4. Затвердити Будну С.М., методиста Центру аналізу та прогнозування розвитку освіти, куратором авторської педагогічної майстерні «Досконалість» учителя математики Стрельченко Н.Н. за темою: «Функціональні рівняння та методи їх розв’язування».

3.3.5. Стрельченко Н.Н., керівнику авторської педагогічної майстерні «Доскналість», Колесниковій Л.В., науковому керівнику авторської педагогічної майстерні «Досконалість», Будній С.М., куратору авторської педагогічної майстерні «Досконалість»:

3.3.5.1. Розробити програму і навчально-тематичний план роботи авторської педагогічної майстерні за темою: «Функціональні рівняння та методи їх розв’язування»

до 01.09.2012 р.

4. Слухали:

Інформація про результати ІІ етапу (ІV рік) експериментальної роботи щодо запровадження кредитно-модульної системи навчання педагогічних працівників у Харківському регіоні

За результатами обговорення інформації Кравченко Г.Ю. про результати ІІ етапу (ІV рік) експериментальної роботи щодо запровадження кредитно-модульної системи навчання педагогічних працівників у Харківському регіоні вчена рада

Ухвалила:

4.1. Прийняти до відома інформацію проректора з дослідно-експериментальної роботи Кравченко Г.Ю. про результати здійснення ІІ етапу (ІV рік) експериментальної роботи щодо запровадження кредитно-модульної системи навчання педагогічних працівників у Харківському регіоні.

4.2. Продовжити експериментальну роботу щодо запровадження кредитно-модульної системи навчання педагогічних працівників Харківського регіону відповідно до плану.

5. Слухали:

Про затвердження нових навчальних програм курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників усіх категорій (перелік програм додається)

За результатами обговорення нових навчальних програм курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників та спецкурсу вчена рада


Ухвалила:

5.1. Затвердити такі нові навчальні програми курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників:

5.1.1. Навчальна програма підвищення кваліфікації за напрямом: культорганізатори

Автор-укладач:

Вороніна Г.Л., викладач кафедри виховання й розвитку особистості КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

Рецензенти:

Редіна В.А., к.п.н., директор Харківської обласної станції юних туристів;

Жуганець Е.А., директор ПДЮТ «ІСТОК» Харківської міської ради Харківської області

5.1.2. Навчальна програма підвищення кваліфікації за напрямом: «Історія та правознавство»

Автори-укладачі:

Дух Л.І., старший викладач кафедри методики суспільно-гуманітарних дисциплін КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

Губіна С.Л., старший викладач кафедри методики суспільно-гуманітарних дисциплін КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

Рецензенти:

Ю.П. Волосник, професор історичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна, д. істор. наук;

Терещенко О.Л., учитель історії та правознавства, учитель-методист Мереф’янської ЗОШ І-ІІІ ст. № 6 Харківської області

5.1.3. Навчальна програма підвищення кваліфікації за напрямом: «Географія. Історія»

Автори-укладачі:

Грінченко О.І., старший викладач кафедри методики суспільно-гуманітарних дисциплін КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;

Губіна С.Л., старший викладач кафедри методики суспільно-гуманітарних дисциплін КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

Рецензенти:

Ю.П. Волосник, професор історичного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна, д. істор. наук;

Стадник О.Г., доцент кафедри географії ХНПУ імені Г.С. Сковороди, к. пед. н.

5.1.4. Навчальна програма підвищення кваліфікації за напрямом: «Географія. Економіка»

Автори-укладачі:

Грінченко О.І., старший викладач кафедри методики суспільно-гуманітарних дисциплін КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;

Пужайчереда Л.М., викладач кафедри методики суспільно-гуманітарних дисциплін КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

Рецензенти:

Байназаров А.М., доцент кафедри фізичної географії та картографії ГГФ ХНУ імені В.Н. Каразіна, к. геогр. н.;

Крупська Л.П., професор кафедри економічної теорії економічного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна, д. геогр. н.

5.1.5. Навчальна програма підвищення кваліфікації за напрямом: вчителі інформатики та математики

Автори-укладачі:

Чуприна В.Є., викладач кафедри методики природничо-математичної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;

Колесникова Л.В., старший викладач кафедри методики природничо-математичної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;  

Папернова Т.В., старший викладач кафедри методики природничо-математичної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти».

Рецензенти:

Процай В.Ф., к. ф.-м. н., доцент кафедри математики ХНПУ імені Г.С. Сковороди;

Русецький А.І., старший викладач кафедри вищої математики та інформатики Харківського торгівельно-економічного інституту Київського Національного торгівельно-економічного університету, к. т. н., доцент

5.1.6. Навчальна програма підвищення кваліфікації за напрямом: англійська мова та англійська мова в початкових класах

Автори-укладачі:

Лузан Л.О., старший викладач кафедри методики суспільно-гуманітарних дисциплін КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;

Ганіна Н.В., старший викладач кафедри методики суспільно-гуманітарних дисциплін КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти».

Рецензенти:

Коновалова В.Б., доцент кафедри ділової іноземної мови та перекладу НТУ «ХПІ» канд. пед. наук;

Бакуменко І.В., учитель англійської мови вищої категорії Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3 Харківської міської ради, учитель-методист

5.1.7. Навчальна програма підвищення кваліфікації за напрямом: учителі, які викладають математику в старших класах профільної школи

Автори-укладачі:

Колесникова Л.В., старший викладач кафедри методики природничо-математичної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;  

Попова Т.В., викладач кафедри методики природничо-математичної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти».

Рецензенти:

Процай В.Ф., к. ф.-м. н., доцент кафедри математики ХНПУ імені Г.С. Сковороди;

Стрельченко Н.Н., учитель математики ФМЛ № 27 м. Харкова, учитель-методист

5.1.8. Навчальна програма підвищення кваліфікації за напрямом: учителі хімії та біології

Автори-укладачі:

Харченко О.В., ст. викладач кафедри методики природничо-математичної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;

Дронова В.М., викладач кафедри методики природничо-математичної освіти КВНЗ  «Харківська академія неперервної освіти»

Рецензенти:

Горенська О.В., доцент кафедри генетики ХНУ імені В.Н. Каразіна, к.б.н.;

Ковальова В.Д., учитель хімії Харківського технічного ліцею № 173, учитель вищої категорії, учитель-методист

5.1.9. Навчальна програма підвищення кваліфікації за напрямом: учителі біології та екології

Автори-укладачі:

Дронова В.М., викладач кафедри методики природничо-математичної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;

Харченко О.В., ст. викладач кафедри методики природничо-математичної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти».

Рецензенти:

Горенська О.В., к.б.н., старший науковий співробітник кафедри генетики біологічного факультету ХНУ імені В.Н. Каразіна;

Бородавко О.М., учитель біології ЗОШ № 148 м. Харкова, спеціаліст вищої категорії, старший учитель

5.1.10. Навчальна програма підвищення кваліфікації за напрямом: учителі математики та інформатики

Автори-укладачі:

Колесникова Л.В., старший викладач кафедри методики природничо-математичної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;  

Попова Т.В., викладач кафедри методики природничо-математичної освіти КВНЗ Харківська академія неперервної освіти»;

Папернова Т.В., старший викладач кафедри методики природничо-математичної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти».

Рецензенти:

Моторіна В.Г., д. п. н., професор, зав. кафедри математики ХДПУ імені Г.С. Сковороди;

Любчик Л.М., д. т. н., професор, зав. кафедри компютерної математики та математичного моделювання Національного технічного університету «ХПІ»

5.1.11. Навчальна програма підвищення кваліфікації за напрямом: учителі фізики та математики

Автори-укладачі:

Каплун С.В., зав. кафедри методики природничо-математичної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», к.п.н., доцент;

Колесникова Л.В., старший викладач кафедри методики природничо-математичної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;  

Попова Т.В., викладач кафедри методики природничо-математичної освіти КВНЗ Харківська академія неперервної освіти».

Рецензенти:

Процай В.Ф., к. ф.-м. н., доцент кафедри математики ХНПУ імені Г.С. Сковороди; Гельфгат І.М., учитель фізики, завідувач кафедри фізики ФМЛ № 27, м. Харкова,
к. ф.-м. н., заслужений учитель України

5.1.12. Навчальна програма підвищення кваліфікації за напрямом: заступники директорів з навчально-виховної роботи (школа І ступеню) («Компетентнісно-особистісна модель розвитку управлінської компетентності заступника директора ЗНЗ»)

Автори-укладачі:

Кравченко Г.Ю., к.пед.н., проректор з наукової та експериментальної роботи, зав. кафедрою управління якістю освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»,

Назаренко Г.І., к.пед.н., доцент, зав. кафедри методики дошкільної та початкової освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

Гезей О.М., ст. викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

Рецензенти:

Холтобіна О.У., к.пед.н., доцент кафедри теорії методики професійної освіти ХНПУ імені Г.С. Сковороди,

Філіппова Н.О., директор ХЗОШ І-ІІІ ступенів № 22 Харківської міської ради Харківської області, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, відмінник освіти України

5.2. Проректору з навчальної роботи Дрожжиній Т.В.:

Подати вищеназвані програми навчання професійного розвитку педагогічних працівників для слухачів курсів підвищення кваліфікації в закладах післядипломної педагогічної освіти до Інституту інноваційних технологій і змісту освіти на затвердження

до 01.07.2012 р.

6. Слухали:

Про рекомендацію до друку та порушення клопотання перед МОНмолодьспорту України щодо надання навчально-методичній літературі відповідних грифів.

6.1.1. Материалы Международной научно-практической конференции, посвященной 200-летию со дня рождения А.И. Герцена / Под общ. ред. канд. пед. наук Л.Д. Покроевой. – Харков: Харьковская академия непрерывного образования, 2012.

За результатами ознайомлення з «Материалами Международной научно-практической конференции, посвященной 200-летию со дня рождения А.И. Герцена» та їх обговорення вчена рада


Ухвалила:

Рекомендувати до друку Материалы Международной научно-практической конференции, посвященной 200-летию со дня рождения А.И. Герцена / [Под общ. ред. канд. пед. наук Л.Д. Покроевой]. – Харков: Харьковская академия непрерывного образования, 2012.

6.1.2. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої

185-річчю від дня народження Леоніда Глібова та 200 років від дня народження Євгена Гребінки (м. Харків, 22 лютого 2012 року) / За заг. ред. канд. пед. наук Л.Д. Покроєвої. – Харків: КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», 2012.

За результатами ознайомлення з «Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 185-річчю від дня народження Леоніда Глібова та 200 років від дня народження Євгена Гребінки (м. Харків, 22 лютого 2012 року)» та їх обговорення вчена рада


Ухвалила:

Рекомендувати до друку Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 185-річчю від дня народження Леоніда Глібова та 200 років від дня народження Євгена Гребінки (м. Харків, 22 лютого 2012 року) / За заг. ред. канд. пед. наук Л.Д. Покроєвої. – Харків: КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», 2012.

Дегтярьова Г.А., яка повідомила, що до розгляду вченою радою щодо порушення клопотання про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України» подано 10 матеріалів.

6.2.1. Дитина з особливими освітніми потребами: медичні та психолого-педагогічні аспекти розвитку, навчання та виховання : навчально-методичний посібник / Ю.Д. Бойчук, Г.О. Сіліна та ін. / [За заг. ред. Л.Д. Покроєвої]. – Харків : ХАНО, 2012. – 290 с.

За результатами обговорення навчально-методичного посібника «Дитина з особливими освітніми потребами: медичні та психолого-педагогічні аспекти розвитку, навчання та виховання», за заг. ред. Л.Д. Покроєвої, вчена рада


Ухвалила:

6.2.1. Порушити клопотання перед МОНмолодьспорту України про надання навчально-методичному посібнику Дитина з особливими освітніми потребами: медичні та психолого-педагогічні аспекти розвитку, навчання та виховання : навчально-методичний посібник / Ю.Д. Бойчук, Г.О. Сіліна та ін. / [За заг. ред. Л.Д. Покроєвої]. – Харків : ХАНО, 2012. – 290 с., відповідного грифа.

6.2.2. Електронний збірник завдань з української мови (учительські консультації, різнорівневі завдання для тематичного оцінювання, самооцінювання та індивідуалізовані). 5 – 11 клас.

За результатами обговорення «Електронного збірника завдань з української мови (учительські консультації, різнорівневі завдання для тематичного оцінювання, самооцінювання та індивідуалізовані). 5-11 клас» вчена рада


Ухвалила:

6.2.2. Порушити клопотання перед МОНмолодьспорту України про надання «Електронному збірнику завдань з української мови (учительські консультації, різнорівневі завдання для тематичного оцінювання, самооцінювання та індивідуалізовані). 5-11 клас» відповідного грифа.

6.2.3. Електронний мультимедійний посібник з української літератури «Великі українці (письменники XVII – початку XIX ст.)», 9 клас

За результатами обговорення «Електронного мультимедійного посібника з української літератури «Великі українці (письменники XVII – початку XIX ст.)», 9 клас» вчена рада


Ухвалила:

6.2.3. Порушити клопотання перед МОНмолодьспорту України про надання «Електронному мультимедійному посібнику з української літератури «Великі українці (письменники XVII – початку XIX ст.)», 9 клас» відповідного грифа.

6.2.4. Гордієнко-Митрофанова І.В. Граматичні маніпулятиви. Tenses (Проект «Уся англійська граматика в маніпулятивах») [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / І.В. Гордієнко-Митрофанова, Г.А. Дегтярьова, Н.В. Житєньова. – Харків, 2012. – 1 електрон. опт. диск (СD-RОМ) ; 12 см. – Систем. вимоги: Pentium ; 32 Мb RАМ ; Windows 95, 98, 2000, ХР ; MS Word 97-2000. – Назва з контейнера.

За результатами обговорення електронного навчально-методичного посібника Граматичні маніпулятиви. Tenses (Проект «Уся англійська граматика в маніпулятивах») авторів І.В. Гордієнко-Митрофанової, Г.А. Дегтярьової, Н.В. Житєньової вчена рада


Ухвалила:

6.2.4. Авторам посібника І.В. Гордієнко-Митрофановій, Г.А. Дегтярьовій, Н.В. Житєньовій: 

        6.2.4.1. Підготувати пояснювальну записку для вчителів англійської мови, де висвітлити особливості випереджального навчання, дати наукове обґрунтування ігрової технології;

6.2.4.2. Упорядкувати навчально-методичний комплекс, до складу якого включити пояснювальну записку для вчителя, роздавальний дидактичний ігровий матеріал та електронний навчально-методичний посібник «Граматичні маніпулятиви. Tenses (Проект «Уся англійська граматика в маніпулятивах»)»;

6.2.4.3. Взяти зовнішню рецензію фахівців з англійської мови (бажано педагогічних закладів);

6.2.4.4. Узагальнити і надати результати апробації ігрової технології ДІМ;

6.2.4.5. Підготувати навчально-методичний комплекс на розгляд наступної вченої ради.

7. Слухали: 

Про затвердження порядку денного засідання вченої ради (22.08.2012).

За результатами обговорення повідомлення Дегтярьової Г.А. вчена рада

Ухвалила:

Затвердити запропонований порядок денний засідання вченої ради на 22.08.2012р. 

Голова вченої ради,

ректор Харківської академії

неперервної освіти                                   підписано                  Л.Д. Покроєва 

Вчений секретар вченої ради                підписано                  Г.А. Дегтярьова

 

 

 

 
< Попередня   Наступна >
Літні мовні табори

Літні мовні табори

Наша кнопка
Ви можете згадати про наш ресурс, розмістивши у себе на сайті цю кнопку: Портал Академії
Щоб це зробити, просто додайте в HTML код потрібної сторінки даний код:



МОН України 

Інститут ІТЗО 

ДВНЗ «УМО» НАПН України 

Академія інноваційного розвитку освіти 

освітній портал Педагогічна преса 

Е-Ранок 

Видавнича група «Основа» 

Інститут Передових Технологій 

Мiжнародний форум  

Образовательный онлайн-журнал 

Всеукраїнська акція «Слова допомагають» 

© 2006. КВНЗ «ХАНО». Всі права збережено.
61057 Харків, вул. Пушкінська, 24.
e-mail: kvnz.hano@gmail.com
Розробка: Grand на основі Joomla
Google+
Счетчик PR-CY.Rank
службы мониторинга серверов