Головна
Інформація
Планування науково-методичної роботи
Про Академію
Досягнення Академії
Підвищення кваліфікації
Методична діяльність
Методичні новинки
Наукова діяльність
Інновації
Регіональні освітні проекти
Участь у Міжнародних та Всеукраїнських проектах
Інформаційний Вісник
Публічна інформація
Учитель року
Українським вчителям і учням зарубіжжя
Календар знаменних дат
Корисні посилання
Зворотній зв'язок

Файловий архів
Пошук
Структура сайту


Дистанційна освіта
Вебінар
Чат (веб)
База даних
Електронна Бiблiотека
Фотоальбоми Академії
Фотоальбоми

ФотоАрхів
Анонс
Анонси Академії
Переклад оналйн
Online.ua
с на

Комунальний вищий навчальний заклад
«ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»


Інформація: останні новини
Всеукраїнський конкурс «Школа сприяння здоров’ю». Методичні рекомендації PDF Надрукувати Надіслати електронною поштою
Розмістив Олена Пономаренко   
19.янв.2012

Методичні рекомендації щодо оформлення матеріалів для участі

у Всеукраїнському конкурсі – захисті сучасної моделі навчального закладу

«Школа сприяння здоров’ю» 

1. Титульна сторінка (повна адреса НЗ, контактний телефон, ПІБ директора).

2. Друга сторінка – зміст з вказівкою сторінок.

3. ВІЗИТКА закладу як Школи сприяння здоров’ю (коротка творча характеристика педагогічного та учнівського колективів, новизна їх діяльності, без кількісних показників кадрового складу педагогічного колективу). Візитка має бути у вигляді буклету (один лист А4 з двох сторін ).

4. Відгуки про роботу закладу як Школи сприяння здоров’ю від:

-         педагогічних та учнівських колективів НЗ;

-         органів управління освіти, районних (міських) МК;

-         батьків, громадських організацій;

-         медичних установ;

-         науковців регіональних ВНЗ (якщо є співпраця з такими).

5. Графічна модель діяльності закладу як Школи сприяння здоров’ю.

6. Опис діяльності (не більше 6 сторінок), містить мету, завдання, напрямки діяльності закладу як Школи сприяння здоров’ю (із зазначенням головного напряму діяльності). Опис діяльності повинен відповідати складовим графічної моделі.

Досвід роботи за кожним напрямом діяльності – тільки один абзац, з посиланнями на пронумеровані додатки. У додатках більш детально описується вся система роботи навчального закладу за певним напрямом. Кожен додаток може містити розроблені програми, плани тижнів, плани співпраці, моніторингові дослідження, аналітичні матеріали, що підтверджують результативність роботи.

7. Додаток 1 – Власна концептуальна модель НЗ – Школи сприяння здоров’ю та її науково-методичне обґрунтування.

Додаток 2 – Програма розвитку закладу як Школи сприяння здоров’ю.

Додаток 3 – Витяг із статуту навчального закладу, який відображає спрямованість діяльності НЗ на формування здорового способу життя усіх учасників НВП.

Додаток 4 – Діагностика та моніторинг стану здоров’я учасників навчально-виховного процесу. Графіки моніторингу повинні супроводжуватися аналізом отриманих результатів і висновками, які були зроблені, та подальші дії щодо коригування отриманих результатів. Паспорти здоров’я, щоденники здоров’я та результати їх запровадження.

Додаток 5 – Психологічний супровід діяльності ШСЗ відповідно до основних напрямів роботи психологічної служби навчального закладу: діагностичного, аналітико-прогностичного, корекційно-розвивального, просвітницько-профілактичного, консультаційного, організаційно-методичного.

Додаток 6 – Банк даних про інноваційні технології, їх практичне використання: авторські програми, посібники, тощо та результативність їх впровадження.

Додаток 7 – Плани спільної міжгалузевої діяльності, з печаткою навчального закладу і другої сторони. Розробки спільних заходів на підтвердження дієвості даного напряму роботи.

Додаток 8 – Діяльність закладу як освітньо-інформаційного центру (плани та матеріали районних (міських), обласних семінарів, конференцій на базі закладу з проблем формування здорового способу життя). Друковані матеріали з досвіду роботи навчального закладу як Школи сприяння здоров’ю.

Додаток 9 – Проведення масових акцій і заходів , пов’язаних із пропагандою здорового способу життя.

У додатках можуть бути включені фотоматеріали у мінімально доцільній кількості.

8. ВИСНОВКИ (що дала така робота закладу, учням, педагогічному колективу, батькам) – 1-2 сторінки.

9. Список використаної літератури.

Обов’язковим є посилання у тексті на посилання на літературні джерела, на авторів певних розробок.

При наданні розробок певних заходів доцільним є надання аналітичних матеріалів щодо результативності їх проведення (результати анкетувань ДО і ПІСЛЯ тощо).

При застосуванні діагностичного інструментарій слід обов’язково вказати автора та інформаційне джерело, необхідним є тільки опис результативності його застосування. Авторські анкети навчального закладу додаються у додатках. 

Методичні рекомендації уклали:

Волкова І.В., завідувач Центру формування

здорового способу життя

КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

 

Колісник О.В., методист Центру формування

здорового способу життя

КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

 
< Попередня   Наступна >
Літні мовні табори

Літні мовні табори

Наша кнопка
Ви можете згадати про наш ресурс, розмістивши у себе на сайті цю кнопку: Портал Академії
Щоб це зробити, просто додайте в HTML код потрібної сторінки даний код:



МОН України 

Інститут ІТЗО 

ДВНЗ «УМО» НАПН України 

Академія інноваційного розвитку освіти 

освітній портал Педагогічна преса 

Е-Ранок 

Видавнича група «Основа» 

Інститут Передових Технологій 

Мiжнародний форум  

Образовательный онлайн-журнал 

Всеукраїнська акція «Слова допомагають» 

© 2006. КВНЗ «ХАНО». Всі права збережено.
61057 Харків, вул. Пушкінська, 24.
e-mail: kvnz.hano@gmail.com
Розробка: Grand на основі Joomla
Google+
Счетчик PR-CY.Rank
службы мониторинга серверов