Головна
Інформація
Планування науково-методичної роботи
Про Академію
Досягнення Академії
Підвищення кваліфікації
Методична діяльність
Методичні новинки
Наукова діяльність
Інновації
Регіональні освітні проекти
Участь у Міжнародних та Всеукраїнських проектах
Інформаційний Вісник
Публічна інформація
Учитель року
Українським вчителям і учням зарубіжжя
Календар знаменних дат
Корисні посилання
Зворотній зв'язок

Файловий архів
Пошук
Структура сайту


Дистанційна освіта
Вебінар
Чат (веб)
База даних
Електронна Бiблiотека
Фотоальбоми Академії
Фотоальбоми

ФотоАрхів
Анонс
Анонси Академії
Блоги Академії
Блоги структурних підрозділів
Переклад оналйн
Online.ua
с на

Комунальний вищий навчальний заклад
«ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»


22 – 31 березня 2017 року – ОБЛАСНА БЕРЕЗНЕВА ПЕДАГОГІЧНА ДЕКАДА
Інформація: останні новини
Участь у Міжнародних та Всеукраїнських проектах
Участь КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» в міжнародних програмах і проектах у 2016 році PDF Надрукувати Надіслати електронною поштою
02.фев.2016
                                                                                                                  

№ п/п 

Назва організації, установи 

Назва проекту, програми, фонду, гранту 

Термін виконання 

Відповідальні 

 

1.

 
Швейцарська Школа Бізнесу в Монтрьо (Swiss Montreux Busines School) Проект щодо отримання слухачами курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників афілійованого швейцарського сертифікату Swiss Montreux Busines School  

2016

 
Дрожжина Т.В. 
 

Основні напрями співпраці:  

– науково-методичний: коригування та узгодження освітніх програм курсів підвищення кваліфікації директорів ЗНЗ, практичних психологів, учителів англійської мови та інформатики; 

 навчальний: виконання вимог узгодженої (афілійованої) освітньої програми курсів підвищення кваліфікації всіма зарахованими слухачами.

 

Очікувані результати реалізації:  

 підвищення рівня професійної компетентності слухачів курсів підвищення кваліфікації, розвиток стратегічного мислення, розширення кола новітніх компетентностей педагогів; 

 позитивний досвід викладачів КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» в процесі співпраці з європейськими колегами під час навчальної роботи.

 
 

2.

 
Міжнародний благодійний фонд «Академія української преси», Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), програма «У-Медіа» Інтерньюз Нетворк, Міжнародний благодійний фонд «Відродження», Міністерство освіти і науки України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Інститут соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України Україно-американський проект міжнародної допомоги «Медіаграмотність і контент-аналіз»  

2010 – 2016

 
Дегтярьова Г.А. 
 

Основні напрями співпраці: 

 навчально-просвітницький: забезпечення підготовки педагогів до роботи в умовах реалізації Концепції впровадження медіаосвіти; 

 науково-методичний: розробка моделі впровадження медіаосвіти в загальноосвітні, дошкільні та позашкільні навчальні заклади та моделі підготовки медіапедагогів у закладі післядипломної педагогічної освіти; 

 організаційно-методичний: супровід навчально-виховної діяльності дошкільних, позашкільних і загальноосвітніх навчальних закладів, які впроваджують медіаосвіту в навчально-виховний процес закладів; 

 експериментальний: реалізація експериментально-дослідної роботи регіонального рівня за темою «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи навчальних закладів Харківської області».

 

Результати реалізації: 

 моделі формування медіакомпетентності педагогів регіону передбачає розвиток у них практико-креативних, перцептивно-креативних, аналітичних, історико-теоретичних, методичних і практико-педагогічних умінь; 

 системна робота щодо впровадження медіаосвіти та формування медіа-інформаційної грамотності учасників навчально-виховного процесу в Харківській академії неперервної освіти за такими напрямами: інформування на курсах підвищення кваліфікації щодо здійснення експерименту з впровадження медіаосвіти в навчальні заклади; заходи щодо здійснення підготовки медіапедагогів в Академії, проведення навчальних занять для слухачів курсів з означеної інноваційної технології, навчання на фаховому спецкурсі з підготовки медіапедагогів, розробка науково-методичного забезпечення впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес, здійснення експериментальної діяльності, організація роботи тимчасових творчих колективів, проведення семінарів, конференцій із впровадження медіаосвіти; 

 модель впровадження медіаосвіти в експериментальні навчальні заклади для забезпечення всебічної підготовки дітей і молоді до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою медіа, формування у них медіа-обізнаності, медіаграмотності і медіакомпетентності відповідно до їхніх вікових та індивідуальних особливостей.

 
 

3.

 
USAID, FINREP, Міністерство освіти і науки України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Університет банківської справи, Національний банк України Проект «Фінансова грамотність» у межах реалізації Міжнародного проекту «Розвиток фінансового сектору»  

2012 – 2019

 
Китиченко С.О., 

Носик Н.Д.

 
 

Основні напрями співпраці: 

 організаційно-методичний: упровадження в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів курсу за вибором «Фінансова грамотність»; 

 навчально-просвітницький: ознайомлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів із сучасними фінансовими продуктами та послугами, розвиток у них навичок використання таких продуктів, а також вміння власного фінансового планування на майбутнє.

 

Результати реалізації: 

 участь у проекті 7 загальноосвітніх навчальних закладів області (Харківська загальноосвітня школа № 73, Харківська гімназія № 46 ім. М.В. Ломоносова, Харківська гімназія № 163, Первомайська гімназія № 3, Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5, Харківський ліцей № 107, Харківський ліцей № 141; 1 професійного навчального закладу: Харківський професійний ліцей будівництва; 2 вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації: Харківський машинобудівний коледж, Харківський коледж текстилю та дизайну (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 19.01.2012 № 828 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітніх навчальних закладів та вищих навчальних закладів І – ІІ р.а. акредитації України на 2012 – 2019 роки», наказ Міністерства освіти і науки України від 17.06.2013 № 776 «Про розширення бази для проведення дослідно-експериментальної роботи «Науково-методичні засади впровадження фінансової грамотності у навчально-виховний процес навчальних закладів» на 2012 – 2019 роки); 

 у 2015 році подано клопотання до Міністерства освіти і науки України про залучення до експерименту ще 8 загальноосвітніх навчальних закладів Харківської області і 3 вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації; 

 у 2013 році у КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» розроблено програму тематичного спецкурсу для вчителів «Викладання предмета «Фінансова грамотність»; 

 у 2014 році у Всеукраїнському учнівському турнір юних знавців курсу «Фінансова грамотність» команда «Бізнес-сила» Харківського ліцею № 141 здобула ІІ місце; 

 у 2015 році у КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» підготовлено електронне видання «Упровадження курсу «Фінансова грамотність» у загальноосвітніх навчальних закладах: нормативно-правове забезпечення та методичні рекомендації»; 

 у 2015 році розпочато участь 5 загальноосвітніх навчальних закладів та 1 вищого навчального закладу І-ІІ рівнів акредитації в апробації інтерактивного електронного посібника з курсу «Фінансова грамотність».

 
 

4.

 
Компанія LEGO Foundation (Програма сприяння освіті) Програма «Навчання через дію»  

2013 – 2017

 
Назарчук І.І., 

Остапенко А.С. 

 

Основні напрями співпраці: 

– організаційно-методичний: організація участі дошкільних навчальних закладах Харківської області в програмі «Навчання через дію»; 

– навчально-просвітницький: підвищення освітнього рівня та професійної компетентності педагогічних працівників ДНЗ – учасників проекту шляхом участі у навчальних семінарах; 

 інформаційно-просвітницький: обмін досвідом із використання в освітньому процесі ДНЗ навчальних наборів LEGO.

 

Результати реалізації: 

– здійснення супроводу ДНЗ, НВК – учасників проекту, що отримали від компанії LEGO Foundation набори для участі в програмі «Навчання через дію» (10 навчальних закладів); 

– участь педагогічних працівників у семінарах, проведених офіційним представником компанії LEGO Foundation (3 семінари, 90 осіб); 

 до проекту «Шість цеглинок» у межах реалізації програми «Навчання через дію» долучилися два заклади (КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 143 комбінованого типу Харківської міської ради», КЗ «Харківський санаторний НВК № 13» Харківської обласної ради); 

 у 2016 році планується розширення мережі закладів – учасників проекту «Навчання через дію» (10 закладів).

 
 

5.

 
БО «Вчителі за демократію та партнерство» (Україна), «Глобальний план дій» (Швеція), Шведська агенція з питань міжнародного розвитку (SIDA) Міжнародний проект «Освіта для сталого розвитку в дії» (Україна – Швеція)  

2016

 
Остапенко А.С. 
 

Основні напрями співпраці:

 організаційно-методичний: організація участі педагогів дошкільних навчальних закладів Харківської області в реалізації завдань курсу «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку»; 

 навчально-просвітницький: підвищення освітнього рівня та професійної компетентності педагогічних працівників ДНЗ – учасників проекту шляхом участі у семінарі-тренінгу; 

 інформаційно-просвітницький: обмін досвідом щодо реалізації завдань курсу «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку».

 

Результати реалізації: 

– забезпечення навчально-дидактичними посібниками учасників проекту; 

 залучення вчителів і вихователів до освіти для сталого розвитку, формування у дітей та дорослих умінь будувати власне життя та життя сім’ї, місцевої громади з урахуванням потреб сталого розвитку, розвиток навичок ресурсозбереження, опанування міжнародного досвіду в цьому напрямі; 

– ознайомлення з методикою викладання курсу «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» (проведено семінар-тренінг для вихователів ДНЗ Київського району, 25 осіб); 

– упроваджуються ідеї сталого розвитку в освітньому процесі у 12 дошкільних навчальних закладах області, педагоги яких пройшли тренінг у 2014 році.

 
 

6.

 
Асоціація розвитку творчої особистості «ВАРТО», Центр освітніх технологій «Школа ейдотехніки» (Україна), Асоціація педагогів «Інноваційна школа» (Молдова)  «Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти (авторська технологія Г. Чепурного)»  

2015 – 2016

 
Остапенко А.С., 

Капустіна Н.О.

 
 

Основні напрями співпраці: 

– організаційно-методичний: організація участі дошкільних навчальних закладів Харківської області в семінарах за авторською технологією Г. Чепурного «Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти»; 

– навчально-просвітницький: підвищення освітнього рівня та професійної компетентності педагогічних працівників ДНЗ – учасників семінарів за авторською технологією Г. Чепурного; 

– інформаційно-просвітницький: обмін досвідом із використання в освітньому процесі ДНЗ авторської технології Г. Чепурного «Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти».

 

Результати реалізації: 

– проведено авторський семінар-практикум Г. Чепурного «Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти» (08-09.10.2015, охоплено 98 осіб); 

 сплановано роботу тимчасового творчого колективу для педагогічних працівників ДНЗ Харківської області «Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти» на 2016 рік.

 
 

7.

 
Бюро Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), Швейцарська Агенція з розвитку та співробітництва, Міністерство охорони здоров’я України, Міністерство освіти і науки України Міжнародний проект «Неінфекційні захворювання: профілактика та зміцнення здоров’я в Україні»   

2015 – 2020

 
Сіліна Г.О., 

Волкова І.В.

 
 

Основні напрями співпраці: 

 навчально-просвітницький: забезпечення підготовки педагогів щодо формування освітньої та навчальної складової діяльності у напряму пропаганди здорового способу життя та профілактики неінфекційних захворювань; 

– науково-методичний: розробка рекомендацій щодо впровадження загальношкільного підходу до реалізації профілактичних програм у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів; 

 організаційно-методичний: супровід навчально-виховної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів щодо створення шкільного середовища, сприятливого для закріплення здорової поведінки учнів та їх доступу до соціальних послуг.

 

Результати реалізації: 

 реалізація в загальноосвітніх навчальних закладах Харківської області освітнього компоненту Національного плану дій щодо неінфекційних захворювань відповідно до Європейської стратегії «Здоров’я – 2020: основи Європейської політики в підтримку дій держави і суспільства в інтересах здоров’я і благополуччя»; 

– протягом ІІ півріччя 2015 року на курсах підвищення кваліфікації проведено адвокацію проекту щодо впровадження профілактичних програм у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів.

 
 

8.

 
OSCE, Уряд Швейцарії, Міністерство освіти і науки України Навчально-методичний комплекс «Культура добросусідства» у межах реалізації Міжнародного проекту «Сприяння розвитку міжкультурної освіти в Україні»  

2014 – 2017

 
Ротфорт Д.В. 
 

Основні напрями співпраці: 

– організаційно-методичний: упровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інтегрованого курсу виховної спрямованості «Культура добросусідства»; 

 навчально-просвітницький: забезпечення системного підходу до проведення цілеспрямованої роботи з формування соціальної компетентності людини в цілому (у тому числі громадянської, здоров’язбережувальної, інформаційної, комунікативної тощо) й однієї з її складових – толерантності у всіх учасників навчального виховного процесу.

 

Результати реалізації: 

– розроблено проект упровадження курсу «Культура добросусідства» у Харківському регіоні на 2016 – 2018 рр.

 
 

9.

 
Громадська організація «Вчителі За Демократію та Партнерство», Міністерство освіти і науки України, Українська ініціатива зміцнення громадської довіри (UCBI), Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) Освітній проект «Долаємо прірву: інструменти для об’єднання розділених громад» («Враховуй різницю»)  

2015 – 2016

 
Дух Л.І. 
 

Основні напрями співпраці: 

– навчально-просвітницький: проведення 4-х навчальних тренінгів для підготовки вчителів до викладання нового навчального предмета – курсу за вибором «Кроки до порозуміння» для вчителів Харківської області; 

 науково-методичний: апробація навчальних матеріалів курсу за вибором «Кроки до порозуміння» в навчальних закладах Харківської області (Мереф’янська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 Харківської районної ради, приватний НВК «Мир», Зачепилівський районний Будинок дитячої та юнацької творчості, Харківська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 121 Харківської міської ради); розробка рекомендацій щодо використання навчальних матеріалів у навчально-виховному процесі та науково-методичний супровід апробації; 

– організаційно-методичний: супровід навчально-виховної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, у яких викладається курс за вибором «Кроки до порозуміння».

 

Результати реалізації: 

– упровадження курсу за вибором «Кроки до порозуміння» у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів; формування у старшокласників навичок порозуміння в умовах конфлікту та поваги до різних думок і поглядів, критичного сприйняття інформації та захисту від маніпуляцій, а також уміння формулювати та відстоювати власну позицію в обговореннях та дискусіях; 

– проведення Всеукраїнського навчального дебатного турніру для команд учнів з областей – учасниць проекту по завершенню проекту (травень 2016 р.)

 
 

10.

 
Громадська організація Save the Children Sweden (Швеція), ВГО «Жіночий консорціум України» Міжнародний проект «Попередження насильства над дітьми в школі»  

2012 – 2016

 
Гніда Т.Б. 
 

Основні напрями співпраці: 

 просвітницький: підвищення освітнього рівня та професійної кваліфікації педагогічних працівників; 

– профілактичний: формування знань, умінь і навичок щодо виявлення випадків насильства та протидії жорстокому поводженню з дітьми.

 

Результати впровадження: 

– розроблено та проведено спецкурс для педагогічних працівників «Профілактика та виявлення випадків насильства та жорстокого поводження з дітьми» (3 групи, 68 осіб); 

– проведено круглі столи та 4 виїзні семінари (охоплено 233 особи).

 
 

11.

 
Міжнародна організація з міграції в Україні, Міжнародний жіночий правозахисний центр «Ла Страда Україна» Міжнародний проект «Протидія торгівлі людьми»  

2012 – 2016

 
Гніда Т.Б., Разводова Т.О. 
 

Основні напрями співпраці: 

– інформаційно-методичний: розробка методичних рекомендацій щодо проведення Тижня протидії торгівлі людьми у навчальних закладах області; 

 просвітницький: підвищення освітнього рівня педагогічних працівників та учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

 

Результати впровадження: 

– у навчальних закладах області щорічно проводиться Тиждень протидії торгівлі людьми; 

 організовано тестування із відповідною сертифікацією методистів з психологічної служби (42 особи); 

 безкоштовно розповсюджено навчальні фільми: «Станція призначення – життя» (9-й клас), «Небезпечна гра» (11-й клас), «Дві маленькі дівчинки» та методичні рекомендації до них; ігри для учнів «Рожеві окуляри», «Галопом по Європам».

 
 

12.

 
Міністерство освіти і науки України, Дитячий Фонд ЮНІСЕФ, Національний Університет «Києво-Могілянська Академія» Проект «Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми, які мають високий рівень стресу»  

2014 – 2016

 
Гніда Т.Б. 
 

Основні напрями співпраці:

 організаційно-методичний: допомога в організації та проведенні в Харківському регіоні навчальних тренінгів із фахівцями психологічної служби з питань кризового консультування та 40 тренінгів для педагогічних працівників «Навички кризового консультування та розвиток психосоціальної стійкості до стресу у школярів»; 

– корекційно-розвивальний: проведення групових супервізій з учасниками тренінгів.

 

Результати впровадження: 

 організація навчально-просвітницьких тренінгів із фахівцями психологічної служби регіону (4 тренінги, 80 осіб) і педагогічними працівниками навчальних закладів (40 тренінгів, 800 осіб) із метою оволодіння ними навичкам кризового консультування, отримання відповідних сертифікатів).

 
 

13.

 
Міжнародний жіночий правозахисний центр «Ла-Страда Україна», Міністерство освіти і нвукиУкраїни за підтримки Посольства Великої Британії в Україні Проект «Розбудова миру, профілактика і розв’язання конфлікту з використанням медіації в групах та громадах, які постраждали від конфлікту, особливо серед жінок та дівчат ВПО»   

2015 – 2016

 
Гніда Т.Б., Разводова Т.О. 
 

Основні напрями співпраці:

 просвітницько-профілактичний: формування вмінь і навичок просвітницько-профілактичної роботи із розв’язання конфлікту з використанням медіації в групах і громадах, які постраждали від конфлікту, особливо серед жінок та дівчат ВПО;

– інформаційний: надання всієї необхідної інформації з метою ефективного психологічного супроводу нових категорій дітей та батьків, які є вимушено переміщеними особами.

 

Результати впровадження:

 проведено навчання педагогічних працівників і розпочато тренінги для учнів базової та старшої школи з метою якнайбільшого охоплення всієї території Харківського регіону (8 педагогів-медіаторів);

– розповсюджено методичні матеріали (100 примірників) і 20 плакатів.

 
 

14.

 
Міністерство освіти і науки України, Некомерційна, недержавна організація охорони психічного здоров’я, (Загреб, Хорватия), Німецьке товариство міжнародного співробітництва «GIZ»  Проект щодо підтримки осіб, які надають допомогу внутрішньо переміщеним особам та особам, що потерпають від нестачі питної води, продуктів харчування, позбавлених житла в Україні  

2016 – 2018

 
Гніда Т.Б., Замазій Ю.О. 
 

Основні напрями співпраці: 

– навчально-просвітницький: передача практичних і теоретичних знань, професійних навичок та досвіду роботи з внутрішньо переміщеними особами; 

 організаційно-інтеграційний: розвиток системи підтримки, зокрема нагляду, з метою забезпечення стійкості результатів та інтеграції з медичними, освітніми і соціальними послугами, що надаються регулярно.

 

Результати впровадження: 

 проведено семінар-нараду з реалізації проекту щодо підтримки органів місцевого самоврядування та громадських організацій, що працюють з внутрішньо переміщеними особами та іншими групами населення, які перебувають у складному соціально-психологічному становищі (охоплено 12 осіб – практичних психологів, методистів).

 
 

15.

 
Всеукраїнський фонд «Крок за кроком», Міжнародний фонд «Відродження», Міністерство освіти і науки України Україно-британський проект «Створення інклюзивного безпечного середовища» в рамках програми «Школа як осередок розвитку громади»  

2015 – 2016

 
Сіліна Г.О., Сіваченко І.Г. 
 

Основні напрями співпраці: 

 навчально-просвітницький: забезпечення підготовки педагогічних працівників базових навчальних закладів із питань організації психолого-педагогічної підтримки дітей внутрішньопереміщених сімей; 

 організаційно-методичний: організаційно-методичне забезпечення підтримки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку внутрішньопереміщених сімей шляхом використання технологій «Кола друзів» і «Лялька як персона».

 

Результати впровадження: 

 залучення до участі в проекті навчальних закладів області: Мереф’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 Харківської районної ради та Глушківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Куп’янської районної ради.

 
 

16.

 
Міжнародна фундація «Aflatoun International» (Нідерланди) Програма з основ соціальної і фінансової освіти дітей дошкільного віку «Афлатот»  

2015 – 2016

 
Капустіна Н.О. 

 

 
 

Основні напрями співпраці: 

– навчально-просвітницький: підготовка педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів до впровадження програми «Афлатот; 

– організаційно-методичний: визначення 5-ти дошкільних навчальних закладів, у яких буде упроваджено в навчально-виховний процес програму «Афлатот».

 

Результати впровадження: 

– упровадження програми соціально-фінансової освіти й виховання дітей 3-5 років у дошкільних навчальних закладах Харківської області.

 
 

17.

 
Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту», Європейський Союз, Представництво дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), Міністерство освіти і науки України  Спільний проект «Вчимося жити разом» (у рамках ініціативи Європейського Союзу «Діти миру»)  

2016 – 2017

 
Гніда Т.Б., Берзіня О.О., Капустіна Н.О. 
 

Основні напрями співпраці: 

– навчально-просвітницький: підготовка за відповідними програмами вчителів основ здоров’я, практичних психологів, соціальних педагогів, волонтерів для навчання вихованців та учнів дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів за методикою життєвих навичок; 

– організаційно-методичний: визначення планових показників підготовки педагогічних працівників для навчання курсів «Вчимося жити разом», визначення дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів для впровадження проекту; розповсюдження за цільовим призначенням навчально-методичних комплектів у рамках проекту; розробка та впровадження системи мотиваційної підтримки вихователів і вчителів щодо проектної діяльності; 

– корекційний: здійснення моніторингу навчальних закладів щодо кількісних і якісних показників упровадження курсів «Вчимося жити разом»; проведення спеціального дослідження щодо впливу впровадження проекту на знання, ставлення та поведінкові навички дітей та підлітків.

 

Результати впровадження: 

– запровадження у дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах Харківської області курсів «Вчимося жити разом» відповідно до рекомендацій; 

– формування у дітей та молоді життєвих навичок, що сприятимуть позитивній адаптації; 

– надання дітям психологічної допомоги та педагогічної підтримки в навчальних закладах.

 
 
 
Інтернет-збори

Інтернет-збори

Літні мовні табори

Літні мовні табори

Наша кнопка
Ви можете згадати про наш ресурс, розмістивши у себе на сайті цю кнопку: Портал Академії
Щоб це зробити, просто додайте в HTML код потрібної сторінки даний код:



МОН України 

Інститут ІТЗО 

ДВНЗ «УМО» НАПН України 

Академія інноваційного розвитку освіти 

освітній портал Педагогічна преса 

Е-Ранок 

Видавнича група «Основа» 

Інститут Передових Технологій 

Мiжнародний форум  

Образовательный онлайн-журнал 

Всеукраїнська акція «Слова допомагають» 

© 2006. ХАНО. Всі права збережено.
61057 Харків, вул. Пушкінська, 24.
e-mail: kvnz.hano@gmail.com
Розробка: Grand на основі Joomla
Google+
Счетчик PR-CY.Rank
службы мониторинга серверов