Close
Дистанційна освіта Харківської академії неперервної освіти
Канал зв’язку для батьків першокласників

Школа фахівця інклюзивно-ресурсного центру «Використання МКФ як сучасного індивідуального підходу до визначення особливих освітніх потреб»

16 грудня 2020 року  Ресурсним центром з підтримки інклюзивної освіти в межах четвертого засідання Школи фахівця інклюзивно-ресурсного центру для вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів інклюзивно-ресурсних центрів  проведено науково-методичний онлайн семінар за темою «Використання МКФ як сучасного індивідуального підходу до визначення особливих освітніх потреб».

Під час науково-методичного онлайн семінару  учасники  ознайомилися із структурою  Міжнародної класифікацією функціонування, обмеження життєдіяльності (МКФ) та Міжнародної класифікацією функціонування, обмеження життєдіяльності, здоров’я дітей та підлітків (МКФ-ДП);   розглянути роль МКФ у формуванні біо-психо-соціальної моделі розуміння інвалідності; поглибили знання щодо ролі спостереження як цінного джерела інформації для забезпечення якісного освітнього процесу в інклюзивному середовищі; одержали практичну допомогу  щодо особливостей проведення спостереження за діяльністю та участю дітей з аутистичним спектром.

 

В заході взяли участь 58 фахівців інклюзивно-ресурсних центрів.