Close
Дистанційна освіта Харківської академії неперервної освіти
Канал зв’язку для батьків першокласників

Семінар-практикум «Супровід дітей з особливими освітніми потребами вчителем-логопедом та вчителем-дефектологом»

31 жовтня 2019 року Ресурсним центром з підтримки інклюзивної освіти проведено семінар-практикум для вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів інклюзивно-ресурсних центрів за темою: «Супровід дітей з особливими освітніми потребами вчителем-логопедом та вчителем-дефектологом» у межах Методичного марафону «Інклюзивна освіта: крокуємо разом».

Під час роботи семінару-практикуму вчителі-логопеди та вчителі-дефектологи інклюзивно-ресурсних центрів розглянути роль вчителя-логопеда та вчителя-дефектолога у проведенні комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами та забезпеченні якісного психолого-педагогічного супроводу; ознайомилися з нормативно-правовими документами; обговорили актуальні питання щодо здійснення діагностичної діяльності та написання рекомендацій для педагогів закладів освіти.

Учасники семінару-практикуму отримали практичні рекомендації щодо проведення комплексного психолого-педагогічного обстеження та супроводу дитини з особливими освітніми потребами, а також щодо ефективної взаємодії в команді фахівців інклюзивно-ресурсного центру під час оформлення висновку комплексної оцінки.

Слухачі семінару-практикуму одержали практичні навички щодо розробка рекомендацій для команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП.

У заході взяли участь 35 педагогів інклюзивно-ресурсних центрів.