Close
Дистанційна освіта Харківської академії неперервної освіти
Канал зв’язку для батьків першокласників

Методичний інтернет-марафон. Заняття Школи новопризначеного директора та Школи новопризначеного заступника директора з навчально-виховної роботи закладу загальної середньої освіти (у формі вебінару).

16 червня 2020 року Центром організаційно-методичної роботи з керівними кадрами спільно з кафедрою соціально-гуманітарної освіти проведено заняття Школи новопризначеного директора та новопризначеного заступника директора з навчально-виховної роботи закладу загальної середньої освіти за темою «Вимоги системного підходу до управління закладом загальної середньої освіти. Інноваційна компетентність керівника» (у межах регіонального освітнього проєкту «Підвищення ефективності професійної майстерності (управлінської діяльності) керівників закладів загальної середньої освіти у міжкурсовий (міжатестаційний) період»).

 

Під час роботи:

– розглянуто питання професійної компетентності керівників та їх заступників із навчально-виховної роботи щодо системного підходу до управління життєдіяльністю закладу освіти, створення сучасного безпечного освітнього середовища;

– визначено вимоги до системного управління напрямами діяльності та основні складові професійної компетентності щодо системного управління життєдіяльністю закладу освіти в умовах реалізації основних положень Закону України «Про повну загальну середню освіту» та децентралізації;

– підвищено рівень компетентності директора закладу загальної середньої освіти з питань системного науково-методичного забезпечення функціонування й розвитку закладу освіти.

 

У заході взяли участь 48 новопризначених директорів та новопризначених заступників директорів із навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти з районів (міст, ОТГ) Харківської області та м. Харкова.

Матеріали вебінару додаються:

  1. Основи системного підходу до формування професійної компетентності керівника закладу загальної середньої освіти (Єжелий В.М., презентація);
  2. Створення безпечного освітнього середовища: системний підхід (Астахова М.С., презентація);
  3. Матеріали практичного завдання (Факторно-критеріальна модель оцінки діяльності класного керівника закладу ЗСО. Факторно-критеріальна модель оцінки безпечного освітнього середовища закладу освіти. Технологія проведення моніторингових досліджень (із досвіду роботи).

Матеріали вебінару можна завантажити ТУТ.